مخالفت جدی رهبر انقلاب با توهین به مقدسات اهل سنت

مقام معظم رهبری ۵ سال قبل در بیاناتی فرموده‌اند: نقشه‌ دشمن نفوذ است؛ میخواهند در کشورهای اسلامی و در کشورهای این منطقه، یک نفوذی به‌وجود بیاورند که تا ده‌ها سال ادامه داشته باشد.

مخالفت جدی رهبر انقلاب با توهین به مقدسات اهل سنت

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ۵ سال قبل در بیاناتی با مخالفت در خصوص توهین به مقدسات اهل سنت فرموده‌اند: تشدید اختلافات در دنیای اسلام، ممنوع است. ما با رفتارهایی که بعضی از گروه‌های شیعه انجام میدهند که موجب اختلاف میشود، مخالفیم. ما صریحاً گفته‌ایم که با اهانت به مقدّسات اهل سنت مخالفیم. یک عدّه‌ای از این‌طرف، یک عدّه‌ای از آن‌طرف، بر آتش دشمنی‌ها می‌افزایند و آنها را تشدید میکنند، خیلی‌هایشان هم نیّتهایشان نیّتهای خوبی است، لکن بصیرت ندارند. بصیرت لازم است؛ باید دید نقشه‌ی دشمن چیست. نقشه‌ی دشمن در درجه‌ی اوّل ایجاد اختلاف است.

ایشان تأکید کرده‌اند: نقشه‌ دوم دشمن نفوذ است؛ میخواهند در کشورهای اسلامی و در کشورهای این منطقه، یک نفوذی به‌وجود بیاورند که تا ده‌ها سال ادامه داشته باشد.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اگر جایگاه رشد و نمو و فربه شدن ریشه های سرکردگان توهین کنندگان به ارزشهای مذاهب اسلامی را جستجو کنیم این ریشه ها را در لجن زارهای انگلیس که متعفن ترین گندابها تاریخ هستند خواهیم یافت که با فضولات اربابان انگلیسی خود رشد و نمو می کنند و فربه می شوند تا بتوانند با دنباله دواندن ته ریشه های خود در میان مسلمانان در خدمت به اربابان خویش زهر افشانی کنند و زندگی مسلمانان را به وباهای فتنه و آشوب و کشتار و ویرانگری گرفتار نمایند و به تباهی سوق دهند.

  • جدی
    0

    فتنه انگیزان میان امم ادیان باید با جرم خیانت محکوم شوند --- سرکردگان فتنه انگیزی و تفرقه افکنی میان مذاهب امت اسلام و سایر ادیان که در تاریک خانه های صهیونیسم و استعمار پیر انگلیس آموزش و پرورش می یابند و پیروان مذاهب دینی این امت مرحومه و سایر ادیان را به جان هم می اندازند و کشتار و ویرانی و فجایع زیان بار می آفرینند باید محاکمه شوند و به جرم مزدوری و جنایت و خیانت علیه دین خدا محکوم گردند و به اشد مجازات عادلانه قانونی لازم برسند. محاکمه ی بی محابای علنی و مجازات قانونی شدید سرکردگان خائن و مزدور محلی این فتنه انگیزان در ملأ عام برای همه ی فتنه گران شیاد جهان که با ابزار قرار دادن دین و مذهب دسیسه های اربابان صهیونیستی و مستکبر خود را پیاده می کنند و وحدت و هم دلی امت اسلام وسایر ادیان را قربانی اهداف پلید این اربابان می سازند درس عبرت خواهد شد. چنین محاکمه و مجازاتی اگر قانونی و ضابطه مند و عالمانه به فراخور جرم خیانت بزرگ علیه وحدت و هم دلی امت اسلام وادیان دیگر ؛ بصورت عالمانه و عادلانه و علنی انجام گیرد ریشه های سرکردگان و این فرقه های مزدور صهیونیسم و استکبار را رسوا خواهد ساخت و خشکاند و پیروان جاهل آنان را به خیانت آنان آگاه خواهد ساخت. باید حقایق کثیف توطئه های این سرکردگان مزدور که در تاریک خانه های صهیونیسم و استکبار طراحی می شوند واز پوشش روحانیت و دین شناسی برای فتنه انگیزی میان امت اسلامی و سایر ادیان و فریب توده های نا آگاه مردم بد ترین سوء استفاده ها را می کنند با محاکمه علنی آنان با اسناد و مدارک عینی در مقابل چشمان جهانیان همیشه در همه ی رسانه های همگانی جهان رسوا شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها