۶۰ درصد اوراق قضایی در کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی ابلاغ می‌شود

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۰ درصد اوراق قضایی در دادسرا و دادگاه‌های این استان به صورت الکترونیکی ابلاغ می‌شود.

۶۰ درصد اوراق قضایی در کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی ابلاغ می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین غلام‌رضا مزارعی در یاسوج اظهار داشت: تأثیر ابلاغ الکترونیک در کاهش تخلفات و خطاهایی که در سیستم ارسال و ابلاغ اوراق قضایی مشهود است.

وی با بیان اینکه کارکنان دستگاه قضایی به عنوان خدمتگزاران و خادمین مردم با هم تعامل داشته و امور محوله را انجام می‌دهند، عنوان کرد: بسیاری از امور گریبان گیر ادارات را می‌توان در استان حل و فصل نمود و نیازی به ارسال مکاتبات و طی روند طولانی به مرکز نیست.

مزارعی ارائه خدمت به مردم و رعایت حقوق شهروندی را وظیفه تمام کارکنان در جمهوری اسلامی دانست و افزود: حسن تدبیر در معیشت با اخلاق حسنه زمینه آرامش در زندگی را فراهم می‌آورد به طوری‌که در امور اجرایی و سازمانی، تعامل و دوستی تأثیر شگفت انگیزی دارد.

وی با اشاره به اینکه در ابلاغ الکترونیک رتبه اول را داریم، افزود: علیرغم محرومیت‌های استان و نبود امکانات برای ثبت نام مردم در سامانه ثنا رتبه سوم کشوری را کسب کردیم.

رئیس شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی دفا‌تر خدمات الکترونیک قضائی را اقدام ارزشمند قوه قضائیه برای جلوگیری از اطاله دادرسی عنوان کرد و گفت: راه اندازی سامانهٔ ثنا و مجموعه ابلاغ الکترونیک و دادرسی الکترونیک یکی از نوآوری‌های بسیار خوب و شایسته‌ برای جلوگیری از اطاله دادرسی و حفظ هویت اشخاص و احترام به شخصیت آنان است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها