حرکت شهردار اهواز برای انتصابات بدون شتاب‌زدگی است

عضو شورای شهر اهواز گفت: اعضای شورای پنجم انتظار دارند با انتصاب نیروهای شایسته مشکلات موجود مرتفع شوند البته شهردار نیز در همین راستا بدون شتاب‌زدگی درحال حرکت است.

حرکت شهردار اهواز برای انتصابات بدون شتاب‌زدگی است

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، اسکندر لطفعلی‌زاده در اهواز درباره وظیفه شورا در امر انتصابات اظهار داشت: نمایندگان شورا به عنوان ناظران شهرداری به امر نظارت می‌پردازند و آن چیزی که برای شورای پنجم بسیار مهم بوده سرلوحه قرار دادن شفافیت و فساد ستیزی در فعالیت‌ها است.

وی با بیان اینکه فساد ستیزی و شفافیت از جمله شعارهای شورای پنجم است ، افزود: شهردار فعلی نیز معتقد است که در شهرداری اهواز شفافیت به طور کامل نیاز بوده و باید فسادستیزی را با انتصاب نیروهای انقلابی و سالم رفع کرد.

عضو شورای شهر اهواز گفت: شهردار معتقد است در برخی از سازمان‌های شهرداری باید چابک سازی صورت بگیرد و مدیریت مجموعه‌های شهرداری نیز توسط نیروهای جوان و تحصیلکرده انجام شود.

وی از نتیجه پیگیری انتصابات توسط شهردار خبر داد و عنوان‌کرد: شهردار گفته است که در شرف انتصابات و انجام استعلامات قانونی هستند تا نیروهای انتخاب شده بتواند مسئولیتی که در شهرداری وجود دارد را به نحو مطلوب به سرانجام برساند.

لطفعلی‌زاده تصریح‌کرد: تمام مشکلات مربوط به شهرداری و سطح شهر از جمله طلب پیمانکاران باقی‌ مانده است و برخی از قراردادهای منعقد شده در دوره قبل مشکل دارند به طوری که نیرو استخدام شده هیچ‌گونه فعالیتی در شهرداری و مجموعه شهری ندارد.

وی با بیان اینکه بیمه پرسنل و کارگران این مجموعه پرداخت نشده است، گفت: بالای 60 میلیارد تومان فقط سازمان تامین اجتماعی از شهرداری طلب دارد و ما نیز انتظار داریم با انتصاب نیروهای شایسته مشکلات موجود مرتفع شوند البته شهردار نیز در همین راستا بدون شتاب‌زدگی درحال حرکت است.

عضو شورای شهر اهواز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا شهردار از زمان انتصاب تا کنون برنامه‌های وعده داده شده را ارائه نداده است، عنوان‌کرد: شهردار در جلسات متفاوت قبل از انتخابات شهردار و بعد از انتصاب برنامه‌هایی را در تمام زمینه‌ها ارائه دادند و در حال برگزاری و تدوین برنامه توسعه دوم هستیم که تا پایان آذر ماه به تصویب می‌رسد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها