داروی «درمان کرونا» در بزرخ مافیا/ داروی ضد کرونا هست، اجازه تولید نمی‌دهند!

در حالیکه با وجود چشم انتظاری فراوان جهانیان، هنوز هیچ واکسن و داروی تایید نشده‌ در جهان ساخته نشده، مدیر شرکت دانش بنیان حوزه بیوتکنولوژی پزشکی در کرمانشاه، اعلام کرده که موفق به ساخت داروی کرونا شده است.

داروی «درمان کرونا» در بزرخ مافیا/ داروی ضد کرونا هست، اجازه تولید نمی‌دهند!

مدتی است که ویروسی عجیب، پا به میدان زندگی مردم جهان، باز کرده و افسارگسیخته سوار بر ارابه مرگ در حال تاخت و تاز است. کرونا تاکنون و بر اساس آمار رسمی بیش از یک میلیون نفر (که البته آمار غیر رسمی بیش از این اعداد است) را در دنیا به کام مرگ کشانده و همه جنبه‌های زندگی انسان پر ادعای قرن ۲۱ را به ویژه در زمینه اقتصادی به چالش کشیده است.

اما در حالیکه با وجود چشم انتظاری فراوان جهانیان، هنوز هیچ واکسن و داروی تایید نشده‌ای برای ویروس مرگبار کرونا در جهان ساخته نشده مدتی است که دکتر «علی مصطفایی» مدیر شرکت دانش بنیان حوزه بیوتکنولوژی پزشکی در کرمانشاه، اعلام کرده که موفق به ساخت داروی کرونا شده است.

به گفته وی ۹۸ درصد از کسانی که در یک هفته اول ابتلا به کرونا از این دارو استفاده کرده‌اند بهبود یافته‌اند.

دکتر مصطفایی همچنین معتقد است این دارو گیاهی و بدون عوارض است و در صورت دریافت مجوز می‌تواند مرگ و میر ناشی از کرونا را بطور قابل توجهی کاهش دهد.

این یک خبر بسیار برجسته و پراهمیت در دنیا به شمار می رود؛ ساخت داروی کرونا بدست پزشک کرمانشاهی اما با حواشی زیادی روبرو شده و گفته می‌شود کار گرفتن مجوز این دارو، همچنان در مسیر بسیار پرپیچ و خم اداری بلاتکلیف مانده است.

ساخت این دارو و ادعای اثربخشی آن برای درمان کرونا ۲ حالت بیشتر ندارد. یا این ادعا درست است که در این صورت این پزشک کرمانشاهی و تیم تحقیقاتی او، خدمت بسیار بزرگی به بشریت کرده و باعث افتخار ایرانیان و مردم استان کرمانشاه است و حالت دوم عدم تایید این ادعاست که در این صورت تکلیف این موضوع روشن می‌شود.

از این رو انتظار می‌رود با توجه به پیامدهای ناگوار کرونا و تلفات انسانی فراوان، مسئولان با سرعت و دقت روند کار راستی آزمایی نتیجه استفاده از این دارو را به سرانجام برسانند و تحت تاثیر حواشی موجود قرار نگرفته و مراقبت لازم را در برابر برخی افراد سودجو که ممکن است در جریان روند کار تایید این دارو اختلال ایجاد کنند بعمل آورند.

البته در این میان دکتر سیاوش وزیری متخصص بیماری‌های عفونی و تب دار و رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه، اثربخش بودن داروی کرونا پرفسور مصطفایی را تایید و اعلام کرده است که از اواخر اسفند سال گذشته، کارآزمایی بالینی این کپسول را شروع کردیم و برای حدود هفت هزار نفر تجویز و مشخص شد این دارو در کاهش نشانه‌های بیماری موثر بوده و بعنوان بخشی از درمان مفید است.

حال همه منتظرند ببینند سرانجام چه زمانی این دارو از برزخ بلاتکلیفی در خواهد آمد و کی و چگونه برای درد بی‌درمان کرونا؛ درمانی مناسب کشف می شود؟ در این میان ورود رسانه‌ها و پیگیری حرفه‌ای آنان نیز، نقش تعیین کننده ای دارد.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    چه فرقی برای شما میکند مگر میگویید دارویش مشخص نیست پس همین را مجوز دهید بهتر از مرگ هم وطنان است وقتی تاثیر داشته که دیگر دروغ نیست .باید تسریع شود در رسیدن دست مردم و بیماران.روزی سیصد و پنجاه تا کشته کم است......

  • ایرانی
    0

    سلام آقایان خیانتکار به ملت از خدا بترسید که ظلم دوامی ندارد ازخون بیگناهان برای خود بانک پر از پول نسازید که انشاالله نابود شود هر که ظلم کند

  • کاربر ناشناس
    0

    ما مردم از این دانشکده تقاضای کمک به بیماران دارییم و حاضریم روی بیماران امتحان شود . چون گیاهی است نگرانی ندارد . حالا داروهای اینها کم عوارض ندارد. چرا در کار این پژوهشگران اخلال ایجاد میکنید زمان را از دست ندهید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها