خریدار سپیدرود؛

درراه اقتدار سپیدرود گام برمی‌دارم

خریدار باشگاه سپیدرود رشت گفت: در جلسه‌ای که صبح پنجشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و فرامرز الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان برگزار شد به تفاهم خوبی دست پیدا کردیم.

درراه اقتدار سپیدرود گام برمی‌دارم

به گزارش سایت خبر فوری ، کیومرث بیات عصر امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه‌ای که مابین وی، رهنما و الماسخاله برگزار شد اظهار کرد: در این جلسه طرفین نقطه نظرات خود را بیان کردند و با تعاملی که به وجود آمد مقرر شد بنده به تعهدات مالی خود جامه عمل پوشانده و هیات فوتبال نیز هم‌زمان با پیشرفت تعهدات، زمینه را برای انتقال رسمی تیم فراهم کند.

وی گفت: فضای جلسه مثبت بود و طرفین به تفاهم کامل دست یافتند. در این جلسه مسعود رهنما اعلام داشت برای موفقیت سپیدرود هر اقدامی که نیاز باشد انجام می‌دهد. همچنین فرامز الماسخاله این اطمینان خاطر را به بنده دادند که هر چه سریع‌تر انتقال قطعی باشگاه را انجام دهند.

خریدار باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد : دوشنبه آتی دو بازیکن خارجی با ملیت‌های ارمنستانی و گرجستانی که در پست دفاع وسط و سنتر فوروارد بازی می‌کنند در تمرینات حضور پیدا خواهند کرد و در صورت تأیید فنی از سوی کادر فنی به تیم خواهند پیوست.

منبع: فارس

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها