دشمن با تغییر افکار، آرمان‌ها و اختلال در سبک زندگی به ایران لطمه می‌زند

پروفسور کرمی بابیان اینکه جنگ نرم را موجب تغییر سبک زندگی مردم می‌شود گفت: دشمن با تغییر افکار، آرمان‌ها و اختلال در سبک زندگی به ایران لطمه می‌زند.

دشمن با تغییر افکار، آرمان‌ها و اختلال در سبک زندگی به ایران لطمه می‌زند

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از فارس پروفسور علی کرمی در جمع خبرنگاران جنگ نرم را موجب تغییر سبک زندگی مردم دانست و اظهار کرد: این تهدیدات برای مثال شبکه‌های مجازی هم تهدید و هم فرصت هستند اما باید نکات مثبت و منفی آن‌ها را پیدا کنیم تا دچار ضربه دشمن نشویم.

وی با تأکید بر اینکه آنچه در کشور رخ‌داده است ارتباطی به جمهوری اسلامی ندارد تصریح کرد: برای مثال تغییر نوع پوشش، تغییر نوع رفتارها و نظام بانکی و سیستم مخرب نظام آموزشی از آسیب‌های دشمنان نظام و به علت تهاجم فرهنگ است.

بنیان‌گذار و مؤسس انجمن "بیوتکنولوژی " ایمنی زیستی و انجمن پدافند غیرعامل در حوزه سلامت پیچیده‌ترین نوع جنگ را جنگ نرم دانست و بیان کرد: دشمن سعی می‌کند نقاط ضعف جمهوری اسلامی ایران را بیابد و از همان‌جا به کشور ضربه بزند و به فرهنگ ایرانی اسلامی ما نفوذ کند.

کرمی نفوذ دشمن از طریق تغییر سبک زندگی اسلامی را نگران‌کننده خواند و گفت: متأسفانه یکی از ایرادات این است که ما پیش از ورود یک فناوری نو فرهنگ استفاده از آن را آموزش نمی‌دهیم و بنابراین این فنّاوری‌ها به‌جای اینکه مؤثر باشند مخرب خواهند بود.

استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) با اذعان بر اینکه دشمن حتی در تغییر سبک تغذیه نیز نفوذ کرده است اظهار کرد: دشمنان اسلام می‌دانند که تغییر سبک زندگی بر نوع رفتار انسان تأثیر می‌گذارد اما باوجوداینکه کشور ایران دارای بهترین تنوع محصولات کشاورزی است وزیر بهداشت دستور واردات هرچه بیشتر را صادر می‌کند.

وی بابیان اینکه در خارج از کشور ابتدا مشاغل دسته‌بندی‌شده و به تعداد نیاز برای مشاغل موجود دانشجو می‌پرورانند گفت: اما در ایران چون چنین سامانه‌ای وجود ندارد دانشگاه‌ها بسیار دانشجو می‌گیرند و این تحصیلات بالا و عدم اشتغال موجب بالا رفتن سن ازدواج و نداشتن فرزند می‌شود.

بنیان‌گذار و مؤسس انجمن "بیوتکنولوژی " ایمنی زیستی و انجمن پدافند غیرعامل در حوزه سلامت از افزایش آمار ناباروری در خانم‌ها و آقایان خبر داد و افزود: استان گیلان رتبه یک سالمندی در کشور را دارد و این به دلیل افزایش فاصله طبقاتی و نداشتن شغل است چراکه عده‌ای برای اینکه فرزند نیاورند از حیوانات خانگی و به‌خصوص سگ نگه‌داری می‌کنند، این نشانه تهاجم فرهنگی و ایجاد یأس در جامعه است.

کرمی با اشاره برافزایش آمار ناامیدی و افسردگی در کشور اظهار کرد: دشمن با یأس‌پراکنی در جامعه موجب بی‌تفاوتی‌ها شده و افراد را از ازدواج و فرزند آوری بیزار می‌کند این اختلال ریشه در اقتصاد نامطلوب، بیکاری، فساد خزنده در جامعه و سیستم‌های نامطلوب آموزشی و نشان از یک اختلال جدی فرهنگی دارد.

استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) بابیان اینکه دشمن با تغییر افکار، آرمان‌ها و اختلال در سبک زندگی به جمهوری اسلامی ایران لطمه می‌زند تصریح کرد: دشمن با تغییر سبک زندگی و دست‌کاری‌های بیولوژیک تغذیه موجب شده که هم‌اکنون رتبه یک مرگ‌ومیر در ایران سکته قلبی، انواع سرطان‌ها ، بیماری‌های تنفسی و استرس و اضطراب است.

منبع: فارس

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها