لایجه منطقه آزاد تجاری بوشهر هفته آینده وارد صحن علنی مجلس می‌شود

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: بر اساس برنامه مجلس، هفته آینده لایحه منطقه آزاد بوشهر برای تصمیم‌گیری وارد صحن علنی می‌شود و بر مبنای رایزنی‌های انجام‌شده، امکان زیادی برای رای اعتماد مجلس به این لایحه وجود دارد.

لایجه منطقه آزاد تجاری بوشهر هفته آینده وارد صحن علنی مجلس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحمید خدری پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی بررسی اتصال راه‌آهن بوشهر به شیراز اظهار داشت: در نشستی که مجمع نمایندگان استان بوشهر با معاون اول رییس جمهوری داشت، ضرورت اتصال استان بوشهر به خط سراسری ریلی کشور به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم، ارائه و خواستار تصریح در اجرای این پروژه شدیم.

وی افزود: از جمله دلایل کارشناسی مجمع نمایندگان استان بوشهر برای در اولویت‌قرارگرفتن اتصال پروژه راه‌آهن بوشهر به فارس، وجود صنایع متعدد نفت، گاز و پتروشیمی در کنار نیروگاه هسته‌ای و بنادر مهم با توان انجام صادرات کالاهای ایرانی در این استان است که از معاون اول رئیس‌جمهوری خواسته شد به این مطالبه مهم مردم استان بوشهر توجه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس تصریح کرد: اتصال استان بوشهر به خط سراسری ریلی کشور، نه تنها برای استان بوشهر بلکه برای کشور دارای منافع مهمی است که دولت نباید با اولویت‌بندی ناعادلانه مردم استان بوشهر و حتی کشور را از این پروژه محروم کند.

وی یادآور شد: از آنجا که بر اساس برنامه مجلس، هفته آینده لایحه منطقه آزاد بوشهر برای تصمیم‌گیری وارد صحن علنی می‌شود و بر مبنای رایزنی‌های انجام شده، امکان زیادی برای رای اعتماد مجلس به این لایحه وجود دارد، ضروری است که دولت به عنوانی یک زیرساخت مهم برای منطقه آزاد تجاری بوشهر، اجرای پروژه‌ اتصال راه‌آهن بوشهر به فارس را در اولویت قرار دهد.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها