‌‌سال ۱۳۹۷ سال امید در اقتصاد کشور خواهد بود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان برای نوسازی صنعت معدن کشور در نظر گرفته شد.

‌‌سال ۱۳۹۷ سال امید در اقتصاد کشور خواهد بود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از تویسرکان ، محمد شریعتمداری عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در تویسرکان با بیان اینکه گزارشات خوبی در جلسه اقتصاد مقاومتی مطرح شد ولی فاصله آن با اهداف کشور زیاد است اظهار داشت: جلب مشارکت‌های اجتماعی مردم و حضور آنها مرهون تلاش‌های نمایندگان مجلس است که باید تمهیدات فراهم شود و این فاصله را تا حد امکان کاهش داد.

وی با تأکید بر اینکه خون شهید مفتح حوزه و دانشگاه را پیوند داد عنوان کرد: پیوند حوزه و دانشگاه به سبب خون رنگین و ارزشمند شهید مفتح شکل گرفت و این پیوند جاودانه خواهد بود ضمن اینکه سر تعظیم در برابر بزرگواری شهدای این شهر فرود می‌آوریم.

شریعتمداری تصریح کرد: حول محور تولید و اشتغال برای اینکه به هدف کاهش بیکاری برسیم باید ظرفیت‌های استان را در نظر گرفته و ببینیم آیا آنها را به کار بسته ایم و در زیر‌ساخت‌های آن چه اقداماتی را باید به کار بگیریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اقداماتی که باید برای توسعه استان انجام داد گفت: باید بررسی کنید که چه کارهای مشترکی را با سایر استان‌هایی که دارای میراث تاریخی و فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی هستند انجام دهید و چگونه گردشگران داخلی و خارجی را افزایش دهید و بر این اساس باید اهداف کمی را مشخص کنیم و به نتیجه برسیم.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها