نوشته های دکتر مفتح، آثار ماندگار جهان اسلام است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ما باید با مردم باشیم و با حفظ شرایط، ارتباط خودمان را با مردم حفظ کنیم.

نوشته های دکتر مفتح، آثار ماندگار جهان اسلام است

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرآنلاین از تویسرکان ؛ محمد شریعتمداری، که در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت دکتر مفتح در تویسرکان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: شهید مفتح همیشه با مردم و در کنار مردم بود.

وی با اعلام اینکه دشمن فهمیده بود که اقدامات شهید مفتح وحدت بخش است و این قلم و فکر را نشانه گرفت، یادآور شد: شهادت شهید مفتح در این راه را نباید فراموش کنیم چرا که فراموشی باعث شکست ما خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: امروز هم دشمن همان مسیر خود را دنبال می کند و دام می گسترد.

وی نوشته های دکتر مفتح، را آثاری ماندگار در جهان اسلام دانست و افزود: شهید مفتح به رغم مقام علمی بالا، با مردم عادی بسیار ارتباط نزدیکی داشت.


شریعتمداری ادامه داد: وقتی قدم از قدم می توانیم برداریم که به اصولی مانند زهد، تقوی، علم و حقیقت پایبند باشیم.

استاندار همدان نیز در این مراسم گفت: استکبار و دشمنان ایران قبل از انقلاب به دنبال پیروز نشدن انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب به دنبال نا موفق بودن انقلاب بودند.

نیکبخت، با اعلام اینکه شهدای بزرگ ما دست چین می شدند و تصور آنها این بود که با رفتن این شهدا، انقلاب آسیب خواهد دید، افزود: البته انقلاب اسلامی نه تنها آسیب ندید بلکه روز به روز قدرتمندتر نیز شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش دولت این است که همه سهمی که تویسرکان از توسعه نگرفته در این دولت محقق شود، خاطرنشان کرد: گردو با نام تویسرکان عجین است و این نام باید برای تویسرکان بماند.

استاندار همدان تصریح کرد: با پیوندی که به گردوهای تویسرکان زده شد دیگر شاهد سرمازدگی گردو در این منطقه نخواهیم بود و امیدواریم که از همه محصولات گردو با سرمایه گذاری مناسب استفاده کنیم.

منبع: خبرآنلاین

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها