دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال تغییر سبک زندگی مردم است

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌‌‌های علمیه خواهران کشور گفت: دشمن امروز با تهاجم فرهنگی به دنبال تغییر ذائقه اخلاقی و رفتاری مردم است.

دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال تغییر سبک زندگی مردم است

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از گرگان ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر حصاری ظهر امروز در همایش ملی حجاب پژوهی با تاکید بر قرآن و سنت اظهار داشت: فشارهای اقتصادی و بد اخلاقی های سیاسی پیامدهای در بحث های رفتاری، اخلاقی و فرهنگی جامعه به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر بخواهیم به مسئله مهم فرهنگ و حجاب بپردازیم لازم است زیر ساخت‌ها را مورد توجه قرار دهیم چرا که پرداختن به آن بدون توجه به زیرساخت سبب خواهد شد تا مشکلاتی به وجود آید.

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌‌‌های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: فشارهای اقتصادی و بداخلاقی‌های سیاسی پیامدهای در بحث های رفتاری اخلاقی و فرهنگی جامعه به همراه دارد که علت ناکامی در خصوص نهادینه‌سازی عفاف و حجاب در جامعه است.

حجت الاسلام حصاری با اشاره به اینکه برای ضربه وارد کردن به حجاب افراد فعالیت‌هایی را آغاز و مواردی را تخریب کردند، اظهار داشت: همان کاری را که در تغییر ذائقه غذایی انجام شد همان کار هم در بحث تغیر ذائقه اخلاقی و رفتاری دنبال کردند.

وی با اشاره به اینکه جامعه از طیف های مختلف برخوردار است، تصریح کرد: ما نمی‌توانیم یک نگاه یک دست به آن داشته باشیم چراکه این طیف به نسبت هر عامل اجتماعی ممکن است چندین طیف اجتماعی داشته باشد.

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه بسیاری از رفتارهای تند با خود رفتارهای دیگری به همراه خواهد داشت، گفت: بسیاری از رفتارهای امروز نتیجه افراط و تفریط های دیروز است.

حجت الاسلام حصاری با اشاره به اینکه دکترین فرهنگی ما برای تحول در فرهنگ جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تنظیم نشده است، افزود: برای پیشرفت عرصه فرهنگی به استراژیک‌ها نیازمندیم که باید در جامعه اتفاق افتد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها