رسالت اصلی وزارت رفاه مراقبت از معلولان و کودکان بی‌سرپرست است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رسالت اصلی وزارت رفاه دستگیری و مراقبت از معلولان و کودکان بی‌سرپرست است.

رسالت اصلی وزارت رفاه مراقبت از معلولان و کودکان بی‌سرپرست است

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس از داراب، علی ربیعی پیش از ظهر امروز در آیین گشایش مجتمع خیرساز دست‌های مهربان که با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهرستان، خیر پروژه و جمعی از مردم برگزار شد، اظهار داشت: درمانگاه تأمین اجتماعی حق مردم داراب است و باید تا هفته تأمین اجتماعی مراحل تکمیل و تجهیز را طی کرده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با تأکید بر حمایت از گروه‌های کارگر در بخش‌های مختلف بیان کرد: بچه‌های کارگر باید زمینی برای ورزش داشته باشند و خانواده‌های کارگران ازلحاظ رفاهی از شرایط بهتری برخوردار شوند.

وزیر کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه رسالت اصلی ما دستگیری و مراقبت از معلولان و کودکان بی‌سرپرست است، خاطرنشان کرد: روح دستگیری که از قدیم در ایران وجود داشته باید به‌عنوان انگاره‌ای عمومی در نظر گرفته شود و همه مردم در کمک به نیازمندان کوشا باشند.

ربیعی همدلی و همراهی مردم در امور جاری را نیاز جامعه امروز ایران دانست و گفت: مجتمع خیرساز دست‌های مهربان با همکاری مردم، دستگاه‌های دولتی و روح خیر جمعی امروز راه‌اندازی شد و شاید هیچ زمان دیگری مثل امروز نیازمند حرکت جمعی و مشارکتی نبوده‌ایم.

وی تصریح کرد: جاماندگان بی‌تقصیر و نیازمندان نباید در جامعه رها شوند و گروه‌هایی که ناخواسته شرایط ناهنجاری را در زندگی سپری می‌کنند باید با همدلی مردم، خیرین و دولت موردحمایت بگیرند.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها