السا فیروز آذر: چرا لفظ‌های بد به کار می‌برند؟ تئاتر ما بسیار هم با حیاست

السا فیروزآذر، بازیگر تئاتر و سینما گفت: قوانین ممیزی تئاتر از این سالن به آن سالن فرق می‌کند. کاش ممیزی‌ها را یک ماه قبل از اجرا بگویند.

السا فیروز آذر: چرا لفظ‌های بد به کار می‌برند؟ تئاتر ما بسیار هم با حیاست

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبر فوری ، او که هم‌اکنون نمایش «تنهایی پرهیاهو» را روی صحنه دارد در گفتگو با « خبر فوری » توضیح داد: یکی از سایت‌ها درباره کار ما تیتر زده است: «آیا در این نمایش حیا هست؟» چرا لفظ‌های بد به کار می‌برند؟ من در جوابشان می‌گویم تئاتر ما بسیار هم با حیا و با شرافت است.

این بازیگر افزود: گروه «سولو» گروه بسیار اخلاقی است. اگر کسی از این معیار اخلاق عدول کند توسط کارگردان کنار گذاشته می‌شود.

فیروز آذر در تشریح ممیزی‌های اعمال شده گفت: روز اول و هفته اول یک سری ممیزی‌ها برای این تئاتر اعمال شد. کارگردان به من گفتند ممکن است نقش تو حذف شود.در تئاتر «تنهایی پرهیاهو» من مسوول شش، هفت نفر خواهر و برادر کر و لال هستم و با یک طناب این افراد را هدایت می‌کنم. گفتند این طناب نباید باشد. می‌گفتند طناب اروتیک است.
این بازیگر درباره انتقادهایی که به لباس‌هایش شده است گفت: لباس‌هایی که من می‌پوشم باید انعطاف‌پذیر باشد. اگر شلوار جین بپوشم با این همه حرکتی که دارم، پاره می‌شود. اولین روز به من گفتند که باید شلوارت را عوض کنی و شلوار ضخیم‌تر بپوشی.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها