وزیر بهداشت:

بیمارستان آسیب دیده اسلام آباد، نمونه ای از تخلف است/ بعید می دانم که این تخلفات تکرار نشود

وزیر بهداشت گفت: بیمارستان آسیب دیده اسلام آباد غرب، پیمانکار، ناظر و کارفرما داشته است.

بیمارستان آسیب دیده اسلام آباد، نمونه ای از تخلف است/ بعید می دانم که این تخلفات تکرار نشود

به گزارش خبر فوری و به نقل از وبدا، دکتر سید حسن هاشمی پس از بازدید از بیمارستان اسلام آباد غرب، گفت: بیمارستانها از موسساتی هستند که در شرایط حساس و بحرانی مانند زلزله، آتش سوزی و بلایای طبیعی، باید حامی مردم باشند زیرا در مواقع بروز این حوادث، مردم به خدمات بیمارستانی نیاز دارند.

وزیر بهداشت گفت: دستگاه قضایی حتما درمورد تخریب این بیمارستان، پیگیری و بررسی های لازم را انجام می دهد و امیدوارم به هیچ عنوان در این حوزه رحم نکند و در جهت احقاق حق و حقوق مردم عمل و در نهایت به نحوی که بازدارنده باشد، اطلاع رسانی شود زیرا در این موارد، بحث منافع مردم مطرح است و اگر فردی تخلف، کم فروشی و تقلبی کرده، باید با وی برخورد شود.

دکتر هاشمی تاکید کرد: مهم است که برخورد دستگاه قضایی با متخلفان این حوزه، بازدارنده باشد زیرا تعداد زیادی بیمارستان، پروژه ملی و عام المنفعه در کشور در حال ساخت است و در مقابل وجهی که دریافت می شود، باید کار سالم و با کیفیت تحویل داده شود.

وزیر بهداشت در پایان یادآور شد: بیمارستان آسیب دیده اسلام آباد، نمونه ای از تخلف است و امیدوارم که چنین موضوعی در کشور تکرار نشود البته بعید می دانم که این تخلفات تکرار نشود اما باید حتما قانون اجرا شود و فراتر از اجرای قانون هم درخواستی نداریم.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها