معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد در گفت‌وگو با خبر فوری:

به هر زوج یک پنل خورشیدی می‌دهیم!


5 آبان 1399 - 07:15
5f92a036ca63b_2020-10-23_12-49
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد بیان کرد: یک صد هزار پنل خورشیدی برای زوجین در نظر گرفته شده است که بتوانند ماهی یک میلیون درآمد داشته باشند.

هادی قوامی در گفت‌وگو با خبر فوری گفت: برای کسانی که از سال ۹۶ ازدواج کرده‌اند وام ۵۰ میلیونی ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: وام ازدواج از ۳۰میلیون به ۵۰میلیون و از دو ضامن به یک ضامن تغییر یافته است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد بیان کرد: یک صد هزار پنل خورشیدی برای زوجین در نظر گرفته شده است که بتوانند ماهی یک میلیون درآمد داشته باشند.

صدای قوامی را اینجا بشنوید:

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد بیان کرد: یک صد هزار پنل خورشیدی برای زوجین در نظر گرفته شده است که بتوانند ماهی یک میلیون درآمد داشته باشند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5 آبان 1399 - 07:15

هادی قوامی در گفت‌وگو با خبر فوری گفت: برای کسانی که از سال ۹۶ ازدواج کرده‌اند وام ۵۰ میلیونی ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: وام ازدواج از ۳۰میلیون به ۵۰میلیون و از دو ضامن به یک ضامن تغییر یافته است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد بیان کرد: یک صد هزار پنل خورشیدی برای زوجین در نظر گرفته شده است که بتوانند ماهی یک میلیون درآمد داشته باشند.

صدای قوامی را اینجا بشنوید:

منبع: خبرفوری

76

نظرات 39
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
وحید 2 0 پاسخ 1399/8/6 -17:30

یاد سکانس در حاشیه ۲ افتادم وقتی اون فرد زندانی که برگرفته از بابک زنجانی رو ساخته بودن میگفت:به همه زوج های جوان یک دستگاه خانه و به همه قهرمانان المپیک یک دستگاه مزراتی(مازراتی) هدیه میدم.در جوابم رضویان گفت این چرا معذرت خاهی(مزراتی) میکنه

ایمان 1 0 پاسخ 1399/8/6 -17:24

استاد میشه‌به زوجهای پیر هم اهدا کنید؟در ضمن من فرد هستم هنوز زوج نشدم باید منتظر طرح زوج و فرد بمونم ؟اگر اره که پس من یدونه موز بر میدارم تا وقتی که فرد دوم پیدا شه و پولشو کارشو ایندشو داشته باشم که زوج بشم

کاربر ناشناس 2 2 پاسخ 1399/8/5 -20:40

باید اول ببریم توی قرنطینه و خوب بهش الکل بزنیم چون از چین وارد ایران شده و چینیها خیلی زیاد بهش ویروس کرونا زدند و بجای در آمد از اون باعث مرگمون میشه علی برکت الله از این پنل خورشیدی .

کاربر ناشناس 1 1 پاسخ 1399/8/5 -20:19

پنل خورشیدی یک میلیونی افتتاح می‌کنیم علی برکت الله

جوان ایرانی 4 0 پاسخ 1399/8/5 -17:19

بعد این پنلو کجامون بزاریم

کاربر ناشناس 4 0 پاسخ 1399/8/5 -16:52

دمت گرم،توچادر کنار خیابان وکوچه هم میشه استفاده کرد؟

کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1399/8/5 -16:49

خسته نباشی وکیل،

ناشناس 4 0 پاسخ 1399/8/5 -14:04

من یه دختر 43 مجرد هستم که در دوران کرونا بیکار شدم هر اداره برقی رفتم با وام بهم پنل خورشیدی ندادند کجا مراجعه کنم ؟

سعید2 1399/8/5 -16:38

میگم... بیا محض رو کم کنی اینا هم که شده با هم ازدواج کنیم و بریم از همین آقاهه طلب پنل کنیم، ببینیم میدن؟! یا مثه تمام حرفای رییسشون (آقای کلیدساز) پوچ و دروغه؟!!!

کاربر ناشناس 1399/8/5 -20:16

عزیزم دیگه ازوقت ازدواج شما گذشته الکی تقصیرارو گردن گرونی نندازی شما باید زمان خاتمی ازدواج می کردی علت را درجای دیگر جستجو کن

اصغر 1399/8/5 -20:27

آبجی شما دیگه پیر شدی

کاربر ناشناس 1399/8/5 -23:10

مادر بزرگ من 43 سالشه این آبجی باید به سرای سالمندان مراجعه کند .

رسول 1 0 پاسخ 1399/8/5 -13:53

حس میکنم پنل خریدن موندئه رو دستشون . میخوان فرو کنن به جوانان تا ماهی یکککک میلیانننن در بیاورند.

سردار اذربایجان 3 0 پاسخ 1399/8/5 -13:28

برادر انرژی پاک پانل جا میخواد مکان میخواد اگر قول ندی ویا حرف نزنی مردم هیچ فکر نمیکنن شما لال هستید

یاسوج 4 0 پاسخ 1399/8/5 -12:40

احسنت به این نماینده پنل خورشیدی را زوجین جوان مقابل خورشید قرار دهند سپس سیم وصل شده به پول را در پوست خود فرو کرده واز طریق انرژی خورشیدی تغذیه نمایند چون با گرانی گوشت و مرغ و سایر مواد غذایی و بیکاری و کم بودن حقوق و سایر مشکلات معیشت این تدبیر مجلس فوق العاده است

علی بشرویه 3 0 پاسخ 1399/8/5 -12:39

شهرها را زشت نکنید . نصب پنل بالای پشت بام محیط زندگی را زشت میکند . بروید بیرون شهر مزرعه پنل بزنید و سهام آن را بدهید به زوجهای جوان

متفاوت 7 2 پاسخ 1399/8/5 -11:37

پول کم اوردید؟چرا مثل افغانی ها نمیرید توکشورهای دیگه کار بکنید؟

م 1399/8/5 -12:28

چرا مردم بروند به نظر من مردم باید اعتراض کنند تمام کارمندان ارگان ها و مدیران پیمانکاران و بستگانشون رو بیندازن بیرون هر کس جای خودش باشه مثلا کسی که ی ذره سواد نداره فقه خونده تو جهاد یا شهرداری چوب ب استینش کنند بفرستنش طویله کار کنه چرا ملت هر کاری باید بکنند خارج از تخصص ولی ی عده با سهمیه یکار کنند که به اندازه 100 تا کار بیارزه!!!! به نظر من دزدا و مفت خورای دولتی و توله هاشون باید برن بیرون ایران املگی

متفاوت 1399/8/5 -13:51

م،خطاب من هم به همون هاییه که میخوان پنل رو ازاین طریق بفروشند.بعدهم لطفا ارزش کار راپایین نیاورید.کارهنر میخواد.بهتر از حرافی برای فریبه.

متفاوت 1399/8/5 -14:10

امله غلط ، عمله درست،یعنی عامل وکننده کار.

من ایران مظلوم 3 20 پاسخ 1399/8/5 -10:59

من نمی فهمم چرا هرکس یعنی هرکسی ها حرفی زد شما گاز گرفتین ؟؟؟؟؟؟؟ وزیر،سفیر،وکیل،کارشناس،دکتر،مهندس، رئیس، مراجعه،رهبر،فرمانده،پلیس،دزد،هنرمند........ اصلاً معلومه شما چی می خواین ؟؟فقط پول اینو بدونید هرکس هم همش از پول دم بزند خاک گور فقط چشماشونوسیر می‌کنه شماها فقط از آمریکای های جنایت کار تروریست وحشی شیطان پرست دفاع می کنید !! تامیگن تو ایران یه چیزی ساخته شدفقط مسخره می کنید تامیگن سپاه کاری کرد مسخره ،تامیگن ایران طعنه می زنید ........

عباسی 1399/8/5 -11:58

جناب ایران مظلوم مشه بگی اون دستگاه کرونا کش که سپاه اختراع کرد و کلی تو بوق و کرنا کرد چی شد ؟ چقدر هم همه دنیا به برادرامون خندیدن . البته خب سپاه به خاطر اون کلی بودجه گرفت

م 1399/8/5 -12:29

این کار به نظر شما عقلانیه !!!!؟

م 1399/8/5 -12:43

چی میزنی امریکا شیطان پرسته؟؟؟!!!! اگر اینطور باشه باز امریکا ب شیطان اعتقاد داره چین به جفتش اعتقاد نداره پس چین چی پرسته؟؟!!!!

متفاوت 1399/8/5 -14:09

ایران مظلوم.چراخانمها زودعصبانی میشن،اگراشتباه نکرده باشم.ماهم نمیفهمیم چراتامیگن امریکا میگن جنایتکار،تامیگن انگلیس میگن روباه ،تا میگن فضای مجازی میگن فساد تامیگن اخوند میگن.......!!!!

اخوند نخودکی 1399/8/5 -14:52

امریکا شیطان پرست باشه برای چی بچه هاتو میفرستی اونجا

کاربر ناشناس 1399/8/5 -15:05

درجواب عباسی : خیلی‌ها تودنیا چیزهای مختلف برای کرونا ساختند مثل عینک کرونا یاب که افراد کرونای را شناسایی می کرد این دستگاه هم تو اروپا ساخته شد هم توچین وکره جنوبی اما بی نتیجه بود وچون تو تمامن درنوکری اسرائیل هستی فقط این چیزو می بینی این‌همه سپاه پوزه ارباباتو به خاک می ماله نمی بینی اگه کرونارو نتونست ردیابی کنه وقتی ناموست دست اربابت افتاد اونوقت سپاه ردیابی می کنه ونجات میده بله

اخوند نخودکی 1399/8/5 -19:50

کاربر ناشناس.مطمین باش دشمن بخاد وارد میشه و ناموست رو میبره.همونطور که 19 تا کامیون وارد شد و تو اربابت نفهمیدید از کجا اومده و از کجا خارج شده

اخوند نخودکی 14 1 پاسخ 1399/8/5 -10:57

با پنل خورشیدی گوشت گوسفندی تولید کنیم؟

نانشناس 22 1 پاسخ 1399/8/5 -10:15

حتما وارد کننده پنل های خورشیدی یکی از خودتونه وگرنه گربه برای رضای خدا موش نمیگیره

م 1399/8/5 -12:39

یا شایدهم اسپانسر انتخاباتیش بوده

کارشناس صنعت برق 1399/8/5 -19:56

شک نکنید ! علاوه بر راند که این شرکت تولید کننده دارد این پنلها کیفیت و راندمان پایین دارد و توجیه اقتصادی ندارد .

رامین منوچهری فر 11 0 پاسخ 1399/8/5 -09:49

... تبصره ۱۶ بند ۵ ... یکصد هزار پنل خورشیدی که به هر زوج یک عدد تعلق میگیرد !؟! فقط پنل می دین یا اینورتر و باطری خشک و سیم کشی و بقیه متعلقات هم بهشون تعلق میگیره !؟! بعد رایگان می دین یا باید چند برابر قیمت روز بعلاوه سود بانکی و غیره هزینشو بپردازند !؟! اونوقت این پنل ها رو کجا باید نصب کنند ؟؟؟ همشون مثل شما خونه ویلایی ندارند که صاحب اختیار پشت بامشون باشند!؟! کارشناسان و مشاوران و دم و دستگاه بررسی کننده این طرح نمی دونند که برای نصب هر چیزی حتی طناب رخت پهن کنی در مشاعات که پشت بام هم جزء مشاعات است باید مالکین (نه مستاجرین) طبق اجازه رسمی و طی سند رسمی صلح نامه (محضری) از کلیه مالکین مجتمع مسکونی / شرط اول وزارت نیرو برای خرید برق تولیدی از سلولهای فتوولتائیک می باشد ؟؟؟

خوش خیال 16 0 پاسخ 1399/8/5 -09:42

چطور در این مملکت یک شارلاتان می تواند مسئول شود؟ لابد یکی از رفقا پانل برای فروش داره، آقا هم سوراخ دعایش را دارد جور می کند. بجز این بد نیست این آقای علامه محاسبات اقتصادی اش را ارائه کند تا ملت از سواد اقتصادی ایشان هم فیض ببرند. دولت هم برود چند میلیون پانل خورشیدی در بیایان نصب کند، کل خرج مملکت را از همین را براحتی در بیاورد.

مازیار 16 0 پاسخ 1399/8/5 -09:41

بد جوری سنتی زده

ناشناس 14 1 پاسخ 1399/8/5 -08:31

بهتر این نوع کمکهارو اول به متأهلین بدین تا زندگی شون از هم نپاشه واگر دنبال سرباز مفتی یو اینجور حرفها چیز دیگری است .بوی حلوای این مجلس هم به مشام میرسد

بینام 11 2 پاسخ 1399/8/5 -08:29

اولاکدام بانک بایک ضامن وام ازدواج میده که هیچ بانکی چنین کاری نکرده دوماماهانه یک میلیون درآمدی که میگی عین همان یارانه 45500تومان ده ساله که ثابت مانده که یک چیپس هم نمیشه

کاربر ناشناس 1399/8/5 -10:48

دوروغ است شرایط ما داشتیم یک ضامن قبول نم کنند بابا لااقل دوروغ نگید

ناشناس 1399/8/5 -12:25

دروغ گویی در مسئولان ومنتخبان مثل آب خوردن است باید عادت کنیم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ستاد ملی مبارزه با کرونا: 2میلیون و 500 هزار شغل تعطیل است/حمل و نقل عمومی محدودیت فعالیت ندارد/از طریق اتاق اصناف به تمام واحدها اطلاع رسانی شده است
جنجال مهدی کوشکی و ریحانه پارسا، تئاتر و بازی بود/ امین فردین آمار میهمانی بازیگران را از من می‌خواست/ به خاطر تتلو کتک خوردم
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
همه موموهای ژاپنی را بشناسید/ از پیرزنی که کودکان را می‌دزدد تا شبحی که به خاطر انتقام از همسرش مردان را می‌کشد!
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد