فال روزانه ۲ آبان ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲ آبان ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال‌های عمرتان را با بی‌دقتی سپری کرده‌اید و فرصت‌های زیادی را از دست داده‌اید، در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود این رویکرد را تغییر دهید و در این سال بیشتر از همیشه به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. در ماه‌های آبان و آذر بیشتر از همیشه به فکر خود باشید و دی ماه امسال را به کار و تلاش شبانه‌روزی اختصاص دهید و مطمئن باشید مزد زحمت‌های خود را دریافت می‌کنید. بهمن ماه سال جاری فرصتی فراهم می‌شود تا به یکی از رویاهای‌ دیرینه‌تان دست پیدا کنید. مرداد سالی که از راه می‌رسد با پیشرفت چشمگیری در کار و زندگی روبرو خواهید شد. موقعیت‌هایی که در سال تولدتان با آنها روبرو می‌شوید را به فال نیک بگیرید و این سال را به سالی درخشان در کارنامه زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فروردین

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و ثبات مالی‌تان برقرار خواهد شد. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان تلاش و کوشش شبانه‌روزی می‌گذرد. قدر گذشت زمان را بدانید و اجازه ندهید عمر با ارزش‌تان به کارهای پیش‌پاافتاده هدر شود.

اردیبهشت

با استراحت و تفریح خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکی‌تان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. برنامه‌ای بلندمدت برای موفقیت و پیشرفت طرح کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید انجام می‌شود. اجازه ندهید کار بیش‌از‌حد، فاصله‌ای میان شما و اعضای خانواده بیاندازد.

خرداد

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. برای افزایش درآمد به فکر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت باشید. در محبت همسر یا عشق‌زندگی‌‌‌تان شک و تردیدی ندارید، امروز زمان مناسبی است که محبت عشق‌زندگی‌تان را پاسخ دهید. یکی از همکاران یا اعضای منزل سفره دلش را پیش شما باز می‌کند و مجبور می‌شوید زمان زیادی را به صحبت‌های این فرد گوش فرا دهید.

تیر

انسان باتجربه‌ای هستید و نظرهای مفید و سودمندی دارید، اما نظرهای خود را درمیان جمع ابراز نمی‌کنید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌‌ باز نکنند. ادامه این شرایط اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که با صدایی بلند و رسا نظرهای خود را اعلام کنید و اطرافیان را از این نظرهای مفید بهره‌مند سازید. نبود اعتماد‌به‌نفس سد راه شما در پیشرفت و موفقیت است و اگر به فکر دستاوردهای بیشتری در زندگی هستید، باید فکری به حال این وضعیت بردارید و با اعتماد‌به‌نفس و اراده‌ای پولادین مسیر موفقیت را در پیش بگیرید. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالی‌تان ثبات پیدا می‌کند. انسان سخاوتمندی هستید اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. احساسات خود را کنترل کنید و از روابط پنهانی و بی‌ثمر دوری بگیرید.

مرداد

از موفقیت‌هایی که در گذشته داشته‌اید برای افزایش روحیه و تقویت اعتماد‌به‌نفس کمک بگیرید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. محبت میان خود و عشق‌زندگی‌تان را تقویت کنید و بیشتر به فکر گرم‌کردن کانون خانواده باشید. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید.

شهریور

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنین‌تان را در این سفر تهدید می‌کند. برای افزایش درآمد دست‌روی‌دست نگذارید و آستین بالا بزنید. تغییرات کوچکی را در منزل یا محل‌کار انجام دهید و با این تغییرات روحیه‌تان را بهبود بخشید. انسان منطقی هستید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبرو می‌شوید اتخاذ نمایید. احتمال دارد میان شما و فردی که وی را چندان نمی‌شناسید، مشاجره‌ای ایجاد شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز صحبتی به غیر از عشق با شما درمیان نمی‌گذارد و روزی عاشقانه را پشت‌سر خواهید گذاشت.

مهر

امروز اوقات فراغت زیادی پیدا می‌کنید تا با استراحت و تفریح، خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. پولی به دست‌تان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌های زندگی را پوشش دهید. اعضای خانواده از ولخرجی‌های شما به تنگ‌آمده‌اند و ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.

آبان

بیشتر از همیشه بر اعصاب‌تان مسلط باشید. کار مهمی در پیش دارید اما این کار به پول زیادی نیاز دارد و قادر به تامین سرمایه نخواهید بود. با شکست غریبه نیستید و اجازه داده‌اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اید، به موفقیت‌ فکر کنید و به دنبال پیشرفت‌های بیشتری باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطرهای احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده‌ را تجربه خواهید کرد.

آذر

شرایطی برای استراحت و انجام کارهای موردعلاقه‌تان فراهم می‌شود. پولی به دست‌تان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. احساس کسالت و خستگی می‌کنید، اما دوستان و آشنایان اجازه نمی‌دهند روز را با کسالت به پایان برسانید و زمینه شادی‌ شما را فراهم می‌کنند. فرصتی پیدا می‌کنید تا بیرون از شهر بروید و از طبیعت لذت ببرید. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

دی

انسان مردم‌داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می‌دانید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناشایستی زمینه دلخوری پدر یا مادر یا بزرگان فامیل را فراهم کنید. فرصت مناسبی دست می‌دهد که در کنار اعضای خانواده بنشینید و از هم‌صحبتی با اهل‌ منزل لذت ببرید، این فرصت را به زمینه‌ای برای صمیمیت بیشتر با اعضای خانواده تبدیل کنید و روزی سرشار از محبت و دوستی را پشت‌سر بگذارید. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. اوضاع در محل کار یا منزل بر وفق مراد پیش‌ می‌رود. توقع‌های خود از همسر یا عشق‌زندگی‌تان را کاهش دهید.

بهمن

اهمیتی به نظرهای پدر و مادر یا بزرگان فامیل نمی‌دهید و این وضعیت آنها را حسابی از شما دلخور کرده است. ادامه این رفتار اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت به پدر و مادر یا بزرگان فامیل ثابت کنید که اهمیت خاصی برای آنها قائل هستید و احترام بیشتری به آنها بگذارید. بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید. بار مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید و غصه‌هایی که در دل نهان کرده‌اید را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید. در محل‌کار یا منزل به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید.

اسفند

امروز از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند، گوشه‌گیری را کنار بگذارید و با حضور در میان جمع، روحیه‌ای مردمی و اجتماعی پیدا کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی‌تان به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها