کشتارگاه صنعتی دام گنبدکاووس به بهره‌برداری می‌رسد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از احداث کشتارگاه صنعتی با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در محل کشتارگاه فعلی شهرداری خبر داد.

کشتارگاه صنعتی دام گنبدکاووس به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از گنبدکاووس ، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات کشتارگاه گنبدکاووس با بیان اینکه مشکلات سرمایه گذاران را میدانیم و درجهت رفع مشکلات به حمایت از سرمایه گذاران خواهیم پرداخت، اظهار داشت: این کشتارگاه در 3 فاز اجرایی خواهد شد که فاز نخست آن در مدت 15 ماه تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از احداث این کشتارگاه صنعتی با اشتغالزایی 100 نفر در محل کشتارگاه فعلی شهرداری خبر داد.

وی افزود: شهرداری گنبدکاووس قرارداد ارتقاء کشتارگاه دام سنتی و تبدیل آن به کشتارگاه صنعتی را با ظرفیت روزانه 1000 رأس دام سبک و 100 رأس دام سنگین منعقد کرده و این کشتارگاه با سرمایه‌گذاری بالغ بر5.8 میلیارد تومان توسط شرکت بهاران گوشت گلستان به زودی آغاز خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: براساس نظر آقای گوگلانی رئیس دامپزشکی گنبدکاووس و مدیر اداره کل دامپزشکی استان عملیات اجرایی پروژه همزمان با کشتار روزانه در محل امکان‌پذیر نبوده است.

کریمی گفت: احتمال آلوده شدن فرآورده های گوشتی وجود دارد بنابراین با توجه به اهمیت موضوع مقرر شد جلسه ای با حضور، مدیران دامپزشکی شهرداری و مسئولان اصناف در فرمانداری تشکیل شد تا در خصوص تعیین محل کشتار روزانه شهرستان گنبدکاووس و مینودشت به مدت یک‌سال تصمیم‌گیری شود.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها