طرح نظارتی ویژه شب یلدا از فردا در همدان آغاز می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا توسط تعزیرات حکومتی استان همدان از فردا در همدان آغاز می‌شود.

طرح نظارتی ویژه شب یلدا از فردا در همدان آغاز می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، علیرضا حسن‌پور در همدان ، اظهار داشت: در آستانه شب یلدا طرح نظارتی با همکاری سایر دستگاه‌ها روزانه با مشارکت 4 اکیپ در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه براساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت ازحقوق مصرف‌کنندگان نظارت‌های تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های مربوطه بر بازار شب یلدا آغاز می‌شود، افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و شلوغی بازار آجیل و میوه طرح ویژه نظارتی از سوی تعزیرات حکومتی استان همدان اجرا و به پرونده‌های مطروحه خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

حسن‌پور با بیان اینکه این طرح با همکاری اتاق اصناف وسازمان صنعت، معدن و تجارت از 25 آذر شروع می‌شود، عنوان کرد: این طرح نظارتی تا پایان ماه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با تأکید بر اینکه در طرح نظارتی کلیه فروشگاه‌های عرضه میوه و تره‌بار وخشکبار مورد بازرسی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: درصورت مشاهده تخلف به صورت ویژه و خارج از نوبت به تخلفات رسیدگی می‌شود.

حسن‌پور تأکید کرد: شهروندان درصورت مواجه با هرگونه تخلف می‌توانند شکایات خود رابه سامانه پیامکی( 1000127 اتاق اصناف) ، 300000135 و تارنمای t135.ir اعلام کنند تا دراسرع وقت رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه در 8 ماه امسال 6 هزار و 624 فقره پرونده توسط شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان همدان مختومه شده است، گفت: در 8 ماه امسال از 6 هزار و 624 پرونده تخلف که در تعزیرات حکومتی استان همدان مختومه شده است 4 هزار و 624 فقره مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات است.

حسن‌پور با بیان اینکه 958 فقره پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو درمان به تعزیرات ارسال شده است، بیان کرد: به یک هزار و 42 فقره پرونده نیز مربوط به تخفات قاچاق کالا و ارز رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تأکید کرد: میزان محکومیت پرونده‌های تخلف ارسال شده به شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان 326 میلیارد و 39 میلیون ریال است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها