مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان:

مرگ کارگر همدانی بر اثر سقوط از ساختمان

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ یک کارگر جوان همدانی بر اثر حوادث ناشی از کار خبر داد.

مرگ کارگر همدانی بر اثر سقوط از ساختمان

دکتر ارتین کمالی با اعلام این خبر توضیح داد: روز گذشته (چهارشنبه ۳۰ مهرماه) یک کارگر ۳۰ ساله در طبقه چهارم یک ساختمان در حال ساخت سقوط و جان می‌بازد.

وی ادامه داد: مفرد مذکور در حال نما کاری ساختمان بود که در اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی سقوط و به بیمارستان منتقل می‌شود اما با وجود تلاش تیم کادر درمان فرد مذکور فوت می‌کند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان حوادث ناشی از کار را از دو منظر تشریح کرد و گفت: برخی از افراد پیش از بروز سانحه به علت بیماری از جمله سکته قلبی جان باخته سپس دچار سانحه کار می‌شوند که در معاینات پزشکی این موضوع رصد و مشخص می‌شود.

وی ریزش آوار، سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن را از مهمترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار عنوان کرد و یادآور شد: با رعایت نکات ایمنی می‌توان این حوادث را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

کمالی با بیان اینکه در شش ماهه امسال ۱۶ مرد در استان همدان براثر حوادث ناشی از کار فوت شدند، تصریح کرد: در شش ماهه ابتدای سال گذشته ۱۸ مرد در استان همدان جان خود را از دست دادند. همچنین در شش ماهه ابتدای امسال یک زن و 190 مرد دچار مصدومیت شدند این درحالیست که در مدت مشابه سال گذشته شش زن و 239 مرد مصدوم شده بودند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها