گازگرفتگی و سوختگی شدید عامل مرگ ۳جوان در اراک

گازگرفتگی و سوختگی شدید عامل مرگ ۳جوان در اراک

به گزارش خبرگزاری تسنیم صبح امروز در منطقه کرهرود اراک 3جسد در یکی از باغ‌های منطقه کشف شد که پس از حضور نیروهای امدادی و انتظامی مشخص شد این اجساد مربوط به 3جوان بوده است.

همزمان با حضور نیروهای انتظامی و امدادی کار امدادی و انتظام بخشی به منطقه آغاز شد که متاسفانه در این حادثه 3جوان جان خود را از دست دادند و اجساد انها برای بررسی دقیق به پزشکی قانونی منتقل شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراک گفت: سه جسد در عملیات صبح امروز پنجشنبه23 دیماه توسط ماموران آتش نشانی این شهرستان کشف شده است.

به گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی اراک، مسعود آقا زیارتی با اشاره به وقوع این حادثه افزود: صبح امروز پنجشنبه گزارشی مبنی بر دود و آتش در یک خانه باغ در منطقه کرهرود به سمت سنجان به آتش نشانی اراک اعلام که ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این خانه باغ در مرحله آتش سوزی بود که عملیات ایمن سازی توسط ماموران صورت گرفت که ماموران در بررسی از این خانه باغ، 3جسد در زیر یک کرسی کشف کردند.

آقا زیارتی اضافه کرد: علت مرگ این افراد هنوز مشخص نیست و اجساد برای بررسی دقیق به پزشکی قانونی منتقل شده است.

گاز گرفتگی علت مرگ 3جسد کشف شده در اراک

در همین حال، فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: گاز گرفتگی ذغال علت مرگ 3جسد کشف شده صبح امروز پنجشنبه در اراک است.

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ شهرام امیریان با اشاره به این حادثه افزود: ساعت 9 صبح امروز در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر حادثه منجر به فوت سه جوان 26، 28 و 30 ساله در اتاقک مسکونی یکی از مرغداری‌های شهرستان اراک، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های کارشناسی مشخص شد که این 3جوان از چوب برای گرم کردن کرسی اتاقک مسکونی خود استفاده کرده‌اند که همین امر باعث گاز گرفتگی، شعله‌ور شدن محل استراحت و در نهایت مرگ آنان شده است.

فرمانده انتظامی اراک خاطرنشان کرد: با تلاش تیم‌های امدادی حاضر در محل، افراد حادثه دیده از داخل اتاقک شعله‌ور شده بیرون کشیده شدند که متأسفانه بر اثر گازگرفتگی و سوختگی شدید هر سه جوان جان خود را از دست داده بودند.

امیریان بیان کرد: مرگ این سه جوان توسط تیم اورژانس 115 که در محل حضور داشتند تأیید و اجساد آن‌ها با هماهنگی مقام قضایی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها