گردش مالی شرکت‌های معدنی باید به کرمان بیاید

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید تمام گردش مالی شرکت‌های معدنی به کرمان بیاید گفت: نمی‌شود که عملگی در کرمان انجام شود اما حساب‌ها در تهران باشد.

گردش مالی شرکت‌های معدنی باید به کرمان بیاید

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از کرمان ، علیرضا رزم‌حسینی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای معادن استان کرمان که با حضور جعفر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در استانداری کرمان برگزار شد اظهار‌ داشت: در دولت یازدهم اتفاقات خوبی در بحث معادن افتاد و اکتشافات جدیدی در حوزه‌های معدنی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بعضی از معادن که تعطیل با نیمه‌‌تعطیل بودند فعال شدند و انتظار داریم هر چه سریع‌تر به محصول برسند گفت: در بخش صنایع فولادی و ایجاد زنجیره تولید فولاد در کرمان کارهای بسیار ارزشمندی انجام شده و زنجیره فولاد در کرمان تکمیل شده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه در هفته‌های آینده پروژه‌هایی با حضور رئیس جمهور در رابطه با فولاد و صنایع فولادی افتتاح می‌شود افزود: کرمان قطب معدنی کشور است اما ما هنوز فقر معدنی داریم و باید فعالیت‌های بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز مکان‌های دست نخورده‌ای داریم که باید اکتشاف شود خاطر‌نشان کرد: یکی از اقدامات نعمت‌زاده وزیر وقت صنعت و معدن ایجاد شورای معادن استان‌ها بود که امیدواریم تفویض اختیارات نیز انجام شود.

رزم‌حسینی با بیان اینکه در استان‌های معدن‌خیز مشکلات کارگری و تصادفات جاده‌ای آنها به‌دلیل معدن است گفت: باید با تفویض اختیارات این مشکلات را برطرف کرد تا توسعه بهتر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه این سوال مطرح است که آیا ما در کرمان می‌توانیم از حقوق دولتی معادن استفاده کنیم یا خیر، افزود: معادن در دنیا اول منطقه اطراف خود را توسعه می‌دهند اما در کرمان معادن استان را تخریب کردند.

استاندار کرمان با بیان اینکه معادن در کرمان، سودی برای مردم کرمان نداشتند تصریح کرد: باید تمام گردش مالی شرکت‌های معدنی به کرمان بیاید و نمی‌شود که عملگی در کرمان انجام شود اما حساب‌ها در تهران باشد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها