روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران:

 محکومیت ١٢ سال حبس نسرین ستوده لازم الاجراست

مسئول روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران در پی انتقال نسرین ستوده به زندان قرچک، گفت: با توجه به اینکه حکم اخیر وی قطعی شده و محکومیت ١٢ سال حبس لازم الاجراست، به بند عمومی زندان زنان استان تهران منتقل شده است.

 محکومیت ١٢ سال حبس نسرین ستوده لازم الاجراست

مسئول روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران افزود: نسرین ستوده بابت عنوان مجرمانه اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس و بابت فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی به یکسال حبس محکوم شده بود.

وی ادامه داد: نسرین ستوده همچنین اخیرا به دلیل محکومیت در یکی از جرایم عمومی به ١٢ سال حبس محکوم شده که محکومیت اخیرالذکر به تازگی قطعی و لازم الاجرا شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل زندانهای استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به ماده ١٣٤ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد در خصوص این زندانی لحاظ می‌شود و بنابراین با ادغام دیگر موارد محکومیت وی مجازات ١٢ سال حبس برای وی لحاظ می شود.

وی اظهارداشت: با استناد بند ب ماده هفت آیین نامه نحوه تفکیک و طبقه بندی زندانیان مصوب ١٣٨٥/٩/٩، زندانیان با محکومیت در یکی از جرایم عمومی که متوجه نسرین ستوده نیز می‌شود، صلاحیت نگهداری در بند امنیتی را ندارند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • حمید
    0

    اصلآ مهم نیست در عوض پورمختار دزد ازاد شد

  • ستون
    0

    خدا کریم است .نسرین ستوده هم خدایی دارد

  • داروغه
    0

    به امید روزی که هیچ زندانی در جهان نباشه

  • مسعود
    0

    صحبت از پژمردن يک برگ نيست واي! جنگل را بيابان مي کنند دست خون آلود را در پيش چشم خلق پنهان مي کنند هيچ حيواني به حيواني نمي دارد روا آنچه اين نامردمان با جان انسان مي کنند صحبت از پژمردن يک برگ نيست فرض کن مرگ قناري در قفس هم مرگ نيست فرض کن يک شاخه گل هم در جهان هرگز نرست فرض کن جنگل بيابان بود از روز نخست در کويري سوت و کور در ميان مردمي با اين مصيبتها صبور صحبت از مرگ محبت، مرگ عشق گفتگو از مرگ انسانيت است..

  • رضا
    0

    عملا کاری کردن که دیگه رنگ آزادی رو نبینه . با وضعیت روحی و جسمی که داره عمرش به آزادی کفاف نمیده . مگر این که ....

  • صثسیطز
    0

    اینو مدام العمر بندازین زندان تا خیال همه راحت بشه دیگه ممثه ماندلا

  • گندم
    0

    جایزه نوبل جهانی بهش اعطا شد..نسرین ستوده برای من قابل احترامه.. باید ۸۰ درصد ایرانیان که در انتخابات شرکت نکردند بخاطر اقدام علیه امنیت جمهوری اسلامی برن زندان.. بایدن نسبت به حقوق بشر و وضعیت نسرین ستوده و نوید افکاری واکنش نشون داد.. دعا کنید بایدن نیاد که وضعیت از اینی که هست بدتر میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها