نگرانی از شروع موج سوم کرونا در گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با توجه به آغاز ماه ربیع‌الاول، تعداد برنامه‌های شادی و عروسی در استان افزایش خواهد داشت که باید با همفکری و نظارت هوشمندانه، نگذاریم استان گلستان وارد موج سوم بیماری کووید ۱۹ شود.

نگرانی از شروع موج سوم کرونا در گلستان

عبدالرضا فاضل امروز در جلسه هم‌اندیشی با اعضای قرارگاه سلامت و پدافند زیستی سپاه نینوا استان اظهار کرد: در اوایل شیوع بیماری کرونا در کشور که اسفندماه سال گذشته بود متأسفانه استان گلستان جزو ۳ استان درگیر با این بیماری بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جزو استان‌های موفق در زمینه مدیریت کرونا هستیم، افزود: امروز که بیشتر استان‌های کشور درگیر موج سوم بیماری کرونا هستند، استان گلستان به همراه استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان هنوز با موج سوم بیماری کووید ۱۹ مواج نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: روز قبل با ثبت ۳۳۷ فوت ناشی از کرونا در کشور، روز سیاه کرونا نامیده شد. در حال حاضر ۴۵ شهر بسیار خطرناک کرونایی در سطح کشور داریم که البته شهری از گلستان در این آمار قرار ندارد.

فاضل خاطرنشان کرد: هم‌اکنون استان گلستان با داشتن ۶ شهر سفید وضعیت نسبتاً مناسبی دارد که البته طی چند روز گذشته با افزایش خفیف میزان بستری‌های کرونایی مواجه بودیم که باید در این زمینه تدابیر عملی داشته باشیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها