بخشی از مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم حل شد

نماینده مردم شهرستان‌های جنوب استان بوشهر در مجلس گفت: برای برطرف کردن مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جم رایزنی‌هایی انجام و بخشی از مشکلات مالی آن برطرف شد .

بخشی از مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم حل شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سکینه الماسی در جم ، با اشاره به اینکه تیم فوتبال پارس جنوبی جم یک ظرفیت مهمی در استان بوشهر است اظهار داشت: تعامل و همکاری همگان برای یاری رساندن به تیم لیگ برتری استان بوشهر امری مهم و ضروری است.

وی، از برطرف شدن بخشی از مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خبر داد و تصریح کرد: تیم پارس جنوبی جم با عملکرد درخشان خود در مسابقات فوتبال لیگ برتر سطح انتظارات را بالا برد و کوچکترین مشکل برای این تیم، سبب می‌شود روند رو به رشدش کند شود و مشکلات مالی یکی از بزرگترین بحرانهایی است که یک تیم لیگ برتری ممکن است با آن مواجه شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس افزود: برای برطرف کردن مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جم رایزنیهایی انجام و بخشی از مشکلات مالی آن برطرف شد تا بازیکنان و کادر فنی با آسودگی خاطر بیشتری در تعطیلات نیم فصل تمرینات خود را پیگیری کنند و تمرکز خود را تنها بر روی پیروزی در بازیهای لیگ برتر معطوف کنند.

نماینده مردم شهرستانهای دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به طور کامل رفع شود خاطر نشان کرد: تیم فوتبال پارس جم برندی برای معرفی استان بوشهر و بالاخص شهرستان جم در سطح ملی و بین المللی است و در دوره نمایندگی تلاش می‌شود تا این تیم وارد بحران مالی نشود و در کنار سایر مسئولان استان و شهرستان در کنار تیم هستم و حامی منافع مردم حوزه انتخابیهام میباشم.

الماسی با تاکید بر حضور قدرتمندتر تیم پارس جنوبی جم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برترفزود: امیدوارم پارس جنوبی جم در نیم فصل دوم لیگ برتر نیز موفق ظاهر شود و دل هواداران خود را شاد کند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها