ایندیپندنت: ترامپ منفورترین رئیس جمهور آمریکا در چهل سال گذشته

روزنامه ایندیپندنت نوشت یک نظرسنجی جدید نشان داده است که دونالد ترامپ منفورترین رئیس جمهور آمریکا در نزدیک به چهل سال گذشته شده است.

ایندیپندنت: ترامپ منفورترین رئیس جمهور آمریکا در چهل سال گذشته

به گزارش خبر فوری به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایندیپندنت نوشت: یک نظرسنجی جدید نشان داده است که دونالد ترامپ منفورترین رئیس جمهور آمریکا در نزدیک به چهل سال گذشته است.

به نوشته پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندنت به قلم امیلی شوگرمان، بر اساس نظرسنجی مؤسسه پیو، میزان تایید ترامپ به ۳۲ درصد رسیده است که کمتر از هر رئیس جمهور آمریکا از دوره رونالد ریگان است.

از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ در کاخ سفید، میزان تایید او حتی در میان گروه‌هایی که قبلا حمایت زیادی از او می‌کردند، رو به کاهش است.

حدود سه چهارم جمهوری خواهان و رای دهندگانی که به جمهوری خواهان متمایل هستند عملکرد امروز ترامپ را تایید می‌کنند. نزدیک به ۸۵ درصد در ماه فوریه عملکرد رئیس جمهور را تایید می‌کردند. تقریبا در آن ماه نیمی از رای دهندگان سفیدپوست عملکرد او را تایید می‌کردند، اما اکنون این رقم به ۴۱ درصد رسیده است. حتی در میان رای دهندگان سفیدپوست، در ماه فوریه ۷۸ درصد عملکرد رئیس جمهور را تایید می‌کردند، اما اکنون این رقم به ۶۱ درصد رسیده است.

میزان تایید ترامپ نزد جمهوری خواهان هنوز با در نظر گرفتن رؤسای جمهور سابق جمهوری خواه، سازگار است. میزان تایید او در میان دموکرات‌ها شدیدا پائین است، هفت درصد اکنون در مقایسه با هشت درصد در ماه فوریه. همچنین میزان مقبولیت ترامپ در میان رای دهندگان سیاه پوست و لاتین تبار‌ها همچنان پائین است.

در میان افرادی که رئیس جمهور آمریکا را تایید کرده اند بیش از یک چهارم آن‌ها می‌گویند از سبک فردی ترامپ در زمان ریاست جمهوری ناامید شده‌اند. چهارده درصد هم می‌گویند از نحوه استفاده کردن ترامپ از رسانه‌های اجتماعی و همین درصد هم می‌گویند از رفتار یا سخنرانی‌های ترامپ ناامید شده اند. ۱۳ درصد هم می‌گویند آن‌ها برخی جنبه‌های سیاست‌های او را تایید نمی‌کنند.

برخی از نمایندگان برجسته جمهوری خواه علیه رفتار‌های ترامپ، از استفاده او از توئیتر گرفته تا اظهاراتش درباره زنان، سخن گفته‌اند.

نظرسنجی مؤسسه پیو، از تاریخ ۲۹ نوامبر تا چهارم دسامبر انجام شده است - و آن زمانی بود که مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ به دروغگویی به اف بی آی درباره تماس هایش با سفیر روسیه در واشنگتن متهم شد.

موضوع این نظرسنجی که با مشارکت ۱۵۰۳ بزرگسال انجام شد؛ درباره تحقیقات در خصوص نقش روسیه در انتخابات آمریکا و همچنین عملکرد ترامپ به طور کلی بود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها