۴۵۰۰ دانش آموز هرمزگانی به اردوی راهیان نور دریایی اعزام می‌شوند

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از اعزام چهار هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان هرمزگانی به اردوی راهیان نور دریایی خبر داد.

۴۵۰۰ دانش آموز هرمزگانی به اردوی راهیان نور دریایی اعزام می‌شوند

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از بندرعباس ، سرهنگ علی علی‌نژاد بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز اردوی راهیان نور دریایی دانش آموزی خلیج فارس در هرمزگان، اظهار داشت: امسال بیش از چهار هزار و 500 نفر از دانش آموزان هرمزگانی تا پایان سال به مناطق عملیاتی دریایی خلیج فارس در قالب اردوی راهیان نور دریایی اعزام می‌شوند.

وی افزود: روزانه 400 دانش آموز مقطع متوسطه در یک نوبت با دو شناور مسافری از بندر شهید حقانی بندرعباس به جزیره هرمز و تنگه هرمز می‌روند تا باگوشه‌ای از حماسه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس در خلیج فارس آشنا شوند.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: اعزام به جزیره هرمزساعت هشت صبح و زمان سفر‌های دریایی در هر نوبت چهار ساعت است.

علی‌نژاد بیان داشت: در سفر‌های دریایی، فرماندهان خاطرات دفاع مقدس و عملیات‌های دریایی را برای گردشگران روایت می‌کنند.

وی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این اردو‌ها می‌توانند هم به‌صورت کاروانی و هم به‌صورت آزاد، در سامانه اینترنتی راهیان نوراردوی راهیان نور دریایی خلیج فارس ثبت نام و اعزام شوند.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: اردوی راهیان نور دریایی از 9 سال گذشته در مناطق دریایی جنوب کشور برگزار می‌شود و سال گذشته بیش از چهار هزار و 500 نفر به راهیان نور دریایی دانش آموزی در هرمزگان اعزام شدند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها