افشاگری مسعود کرباسیان در مورد پشت پرده استیضاحش


27 مهر 1399 - 12:41
5f8c06bb02a5e_2020-10-18_12-41
وزیر پیشین اقتصاد و مدیرعامل کنونی شرکت ملی نفت ایران پشت‌پرده‌هایی از استیضاح خود را افشا کرد.

 کرباسیان در اینستاگرام خود نوشت: بیش از دو سال از جلسه استیضاحم در مجلس می‌گذرد. متاسفم که طی این مدت اتفاقات ناگواری برای اقتصاد ایران رخ داده و مردم تحت فشار معیشتی کم‌سابقه‌ای قرار گرفته‌اند.

از آن جلسه و حواشی متعددش ناگفته‌های بسیاری باقی مانده است. جلسات، پیشنهادهای پنهانی، خواسته‌های مالی توصیه‌های سیاسی و البته چند تماس عجیب و سرنوشت‌ساز در حین جلسه استیضاح.

هرچند درخواست‌های بسیاری بازگوی آنچه گذشت وجود داشته و دارد که در فرصتی مناسب در مورد همه آنها صحبت خواهم کرد. در شرایط فعلی کشور، جهت حفظ انسجام ضرورتی به بیان این مطالب نیست.

وزیر پیشین اقتصاد و مدیرعامل کنونی شرکت ملی نفت ایران پشت‌پرده‌هایی از استیضاح خود را افشا کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f8c06bb02a5e_2020-10-18_12-41
27 مهر 1399 - 12:41

 کرباسیان در اینستاگرام خود نوشت: بیش از دو سال از جلسه استیضاحم در مجلس می‌گذرد. متاسفم که طی این مدت اتفاقات ناگواری برای اقتصاد ایران رخ داده و مردم تحت فشار معیشتی کم‌سابقه‌ای قرار گرفته‌اند.

از آن جلسه و حواشی متعددش ناگفته‌های بسیاری باقی مانده است. جلسات، پیشنهادهای پنهانی، خواسته‌های مالی توصیه‌های سیاسی و البته چند تماس عجیب و سرنوشت‌ساز در حین جلسه استیضاح.

هرچند درخواست‌های بسیاری بازگوی آنچه گذشت وجود داشته و دارد که در فرصتی مناسب در مورد همه آنها صحبت خواهم کرد. در شرایط فعلی کشور، جهت حفظ انسجام ضرورتی به بیان این مطالب نیست.

منبع: ایلنا

38

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ملول 0 0 پاسخ 1399/7/27 -23:25

تو امریکا پسر طرف فقط یه ایمیل مشکوک میزنه . میشه حنجال تو ژاپن نخست وزیر احساس کسالت میکنه استعفا میده تو ایران داماد طرف اختلاس بانک میکنه پدر زنش میشه مسوول فقرا!!!!!!!

دلسوز 1 0 پاسخ 1399/7/27 -22:22

اگر از پست و مقام خود نمی ترسی افشاگری کن وگرنه یا دروغ می گویی ویا ترسو و دنیا پرست هستید

آرش 0 0 پاسخ 1399/7/27 -19:06

يعني اگه بودي وضع اقتصاد از اين بهتر بود ؟؟؟؟؟؟؟ اگه ريگي به كفش اين دولت نبود كه الاآن بايد تو آژانس يا اسنپ كار مي كردي .

علی 0 0 پاسخ 1399/7/27 -18:45

بگم بگم از نوع کرباسیان!!!

مجلسی 5 0 پاسخ 1399/7/27 -15:04

کرباسیان یک حرف بی سروته زدی بعدهم گفتی ضرورتی برای افشاگری نیست پس غلط زیادی کردی اگر ضرورت نبود طرح کردی بعد هم اگر شریک دزد ورفیق قافله نبودی همان وقت کسی که رشوه می خواست را رسوا ورای اعتماد هم می گرفتی پس مرد نبودی زر هم نزن

حسن 3 0 پاسخ 1399/7/27 -14:57

این شخص اگر خوب و بی عیب بود چرا درهمان پست وزارت نگهش نداشتند و اگر خوب نیست و ناکارامد پس چرا پست مدیر عاملی یک شرکت بزرگتر از وزارت اقاتصاد را به او دادید ؟

داد 2 0 پاسخ 1399/7/27 -14:21

معلومه می ترسی حق هم داری ،چون بمجرد کوچکترین افشا گری بجرم تشویش اذهان عمومی تشریف میبرید اوین . اتفاقات بد هم نشد از پست پر درد سر وزارت کنار رفتی و حالا پستی داری که نفت و پول میده .

داروغه 1 0 پاسخ 1399/7/27 -14:21

شاید خدا دوستت داشته .این متن منو به یادگار نگه دار .به زودی دلیلشو می فهمی