نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها:

بیشترین خودکشی‌ها در شهرهای صنعتی استان رخ می دهد/ فقر مردم، علت بیشتر این اتفاقات است

نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه بیشترین قتل و خودکش‌ها در شهرهای صنعتی این استان رخ می دهد، گفت: بهتر است مسئولان سریع‌تر برای جلوگیری از این اتفاقات و حل مشکلات مردم به دادشان برسند.

بیشترین خودکشی‌ها در شهرهای صنعتی استان رخ می دهد/ فقر مردم، علت بیشتر این اتفاقات است

سید علی اکبر فاطمی درباره خودکشی‌های اخیر در استان بوشهر، گفت: در ۲ هفته اخیر شاهد خودکشی ۳ جوان و نوجوان در استان بودیم. اول از همه دانش آموز ۱۱ ساله دیری بود و پس از آن نوجوان ۱۶ ساله لرستانی ساکن در کنگان و آخری هم جوان 21 ساله کارگر در جم بودند، که متاسفانه همگی آنها با حلق آویز کردن خود به زندگی شان پایان دادند.

نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها با ابراز تاسف از این اتفاقات در این استان، افزود: از قبل نیز موارد قتل و خودکشی در شهرهای صنعتی استان بوده که رسانه‌ای نشده اند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر قتل و خودکشی‌ها در شهر های صنعتی استان رخ می دهد، گفت: علت بیشتر این اتفاقات در استان به دلیل فقر مالی مردم و اختلافات خانوادگی است.

عضو شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: پیش‌تر از این نیز شاهد قتل های زیادی در شهرستان دشتستان بودیم و هر ماه یکی دو مورد رخ می داد که خوشبختانه هم اکنون این اتفاق کاهش یافته است.

وی گفت: طبیعی است وقتی کارگران بی‌شماری از دورترین نقاط کشور با فرهنگ‌های متفاوت و به دلیل مشکلات اقتصادی یا مهاجرت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند به مشکل برخورده و منجر به اختلافاتی میان آنها می‌شود که منجر به فساد اخلاقی، قتل و یا خودکشی می شود.

نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها افزود: به نظرم همه ما مسئولان به نوعی مقصریم. اما بیشتر از همه مقامات مسئول استانی، مسئولان منطقه ویژه عسلویه و نمایندگان مجلس هستند که از ابتدا باید به آسیب‌های صنعتی کردن منطقه بیشتر دقت می‌کردند.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • موسوی
    0

    توی شهر منم امروز یه جوون خودشو دار زد بخاطر داشتن بیماری لاعلاج

  • یعقوب طبقه حساس
    0

    الان نماینده ها می ایند و جلوی خودکشی ها رو میگیرند کجایی عمووو مردم مگه اهمیتی دارند یارو مرض صعر العلاج داره دارو بهش نمیدن میان به مردم عادی کمک کنن جمهوری اسلامی تو 40 سال عمرش دو جا خوب عمل کرده یکی فرستادن جوونا رو مین در جنگ تحمیلی دوم خاک کردن سریع کرونایی ها دمشونم گرم خوب قبر میکنن یعنی کرنومتر بزاری 7 دقیقه 3 تا میکنه بره پی کارش

  • ناشناس
    0

    از کی تا حالا جان جوانها تو ایران ارزش داشته یکی سربار بدون مزدیکی بیکار یکی معتاد یکی گرفتار نفقه دادگاه یکی گرفتار مهریه مشکل مسکن حتی اگر کارکنن درآمدشون کفاف هزینه های جاری زندگی رو نمیده چه برسه بخوان پس انداز کنن کلأ اوضاع خیلی خراب است چون پولدارها در حال پولدار شدن هستند وفقیران فقیر تر می شوتد حکومت هم در خواب

  • Golnar
    0

    #ایران یتیم است...

  • داروغه
    0

    بخاطر اینکه امید به زندگی تو ایران کم شده .مردم شادی ندارند .فقط استرس ،نگرانی از فردا

  • شهروند
    0

    الان کار به جاییی رسیده که مسئولین به جای ظهور امام زمان منتظر جوبایدن هستن ، فک میکنین اگر فرض مثال جوبایدن هم رئیس جمهور بشه و تحریمها برداشته بشه دوباره قیمت ها به عقب بر میگرده دوباره طلا گرمی هفتاد هشتاد تومان میشه گوشت هشجده تومان نخیر اینها دزدتر از این حرفهان جنایتکارتر از این حرفهان که بخوان به مردم دل بسوزانن اینها جوانان مارا زمان جنگ می خوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها