امیر کربلایی زاده در گفت و گو با برنامه سرنا:

آمار بگیرید پروفسور سمیعی چندتا فالوور دارد و آقایی که ترکیبی می‌زند، چند تا/ خدا را شکر می‌کنم که جزو بازماندگان سال ۹۸ هستم/ چرا مهر کمدی روی من می‌زنید؟

بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: خدا را شکر می‌کنم که جزو بازماندگان سال ۹۸ هستم و البته این روزها به سختی پیش می‌رود.

آمار بگیرید پروفسور سمیعی چندتا فالوور دارد و آقایی که ترکیبی می‌زند، چند تا/ خدا را شکر می‌کنم که جزو بازماندگان سال ۹۸ هستم/ چرا مهر کمدی روی من می‌زنید؟

امیر کربلایی زاده در گفت و گو با خبر فوری به سختی این ایام هنرمندان اشاره و اظهار کرد: هنر در کشور ما اولویتی ندارد و متاسفانه جزو نیازهای اصلی نیست و به علت عدم ثبات مدیریتی، مردم نیز به سمت سینما و تئاتر نیامده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بازیگری و هنر بازی یک عشق محسوب می‌شود اما باید از این طریق ارتزاق و روزی به دست آید.

این هنرمند کشورمان اضافه کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا هنر به عنوان غذای روح محسوب می‌شود و مدیران بخش‌های دیگر خودشان را ملزم به حمایت مادی و معنوی از هنر می‌دانند.

وی عنوان کرد: ازطرفی به دلیل عدم تقسیم عادلانه کار و وجود کرونا، هنرمندان کم‌کار شده‌اند.

گفت و گو با کربلایی زاده بخش متنوع و جذابی دارد، گفتگوی کامل را در ادامه ببینید:

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • خخخخ
    0

    تعداد فالوورهای اینستاگرام که افتخار نیست و اصلا عجیب هم نیست که صفحه های مبتذل فالوور بیشتری دارند. مثل اینکه داخل خیابان کسانی کتک کاری کنند، همه دورشان جمع میشوند

  • کامبیز
    0

    این مسئله واقعا یک فاجعه فرهنگی و ... برای کشورمون محسوب میشه جای تأسف داره ... یه دختر عکس نیمه لخت از خودش میزاره انیستا کلی لایک و بازدید میخوره و چه کامنتها و قربون صدقه ها که براش نمیرن ولی یه دانشجو اختراعی کرده و عکسشو گذاشته انیستا دریغ از بازدید و ... افسوس و هزار افسوس

  • علي
    0

    كلا ميل به منفي بيشتر است شايد منفي ها مثبت اند ما اشتباه تشخيص ميديم و گرنه پرفسور سميعي و خدماتش كجا بقيه كجا مخترعين كجا بقيه كجا جالبه همشون هم از ريسمان انسانهاي هوشمند بالا ميرن و از خودشون بالاتر قرار ميگيرند نمونه اش ووو در دنياي مجازي ميبينيم كاشفانش كجان ؟ بهره بردارانش كجان؟؟؟ دنياي عجيبي است خدايا خودت درستش كن

    نظرات شما -
    • من
      0

      این مثلا پروفسور به قصد راه اندازی مرکز نوروسرجری و درآمدزایی وارد ایران شده و از اول هم فقط کار تبلیغات بیزینس انجام میداد. از حضور در تلویزیون گرفته تا عکس گرفتن با مقامات و پذیرش سفارشی مقامات . اگر میخواست خدمات به ایرانی ها بده، 70 سال گذشته کجا بود ؟ الان میخواد در این سن عمل انجام بده ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین خواننده سال" کدام خواننده بود؟