استاندار خراسان شمالی:

مردم خراسان شمالی از فردا ماسک را ۹۰۰ تومان بخرند

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مردم استان از فردا ماسک با قیمت ۹۰۰ تومان را بخرند، همچنین تاکید کرد: مراکز فروش در صورت تخلف پلمپ خواهند شد.

مردم خراسان شمالی از فردا ماسک را ۹۰۰ تومان بخرند

محمدعلی شجاعی در نشستی با محوریت ایجاد آخرین هماهنگی ها برای توزیع ماسک در سطح استان که ۲۵ مهر ماه در محل استانداری برگزار شد، با تاکید بر نصب بنر اطلاع رسانی قیمت جدید ماسک تولیدی استان در مراکز فروش ماسک، گفت: طی امشب و فردا ماسک مورد نیاز داروخانه ها و روستاها توسط مسئولان توزیع می شود.

شجاعی با بیان اینکه فرمانداران باید سیستم توزیع ماسک در شهرستان ها را کنترل کنند، ادامه داد: سهمیه ماسک شهرستان ها توسط تولید کننده ها و توزیع کننده ها باید هر سه روز تهیه و تحویل داده شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر برخورد شدید با متخلفان فروش ماسک خارج از قیمت مصوب، افزود: مراکز متخلف بلافاصله پلمپ می شوند و همچنین از فروش ماسک هایی که نشان استاندارد ندارد باید جلوگیری شود.

شجاعی با بیان اینکه با همکاری واحدهای تولیدی استان و با هدف کمک به سلامتی مردم ماسک تولید استان از فردا با قیمت ٩٠٠ تومان به فروش می رسد، افزود: این به معنای جلوگیری از توزیع انواع ماسک های دیگر نیست و مراکز فروش می توانند ماسک های دیگر با رعایت مسائل قانونی و مورد تایید سیستم قضا و دارو کشور و استان را به فروش برساند.

وی تاکید کرد: موجود نبودن ماسک تولید استان با قیمت ٩٠٠ تومان در مراکز فروش تخلف است و اگر کمبودی وجود دارد باید اعلام تا تهیه شود.

شجاعی با بیان اینکه واحدهای تولیدی موظف به تامین ماسک مورد نیاز استان هستند، تاکید کرد: ماسک مازاد تولیدکنندگان به سایر استان ها ارسال می شود.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها