جلوگیری از ورود خودروهای متعلق به سایر استان‌ها به کرج

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مبادی ورودی و خروجی کلانشهر کرج توسط نیروهای مربوطه تحت کنترل است، از ورود و خروج خودروهای متعلق به سایر استان‌ها جلوگیری می‌شود.

جلوگیری از ورود خودروهای متعلق به سایر استان‌ها به کرج

عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه در بازدید از روند اجرای محدودیت‌های تردد در مبادی ورودی و خروجی کلانشهر کرج با اشاره به اینکه بر اساس ابلاغ وزارت بهداشت و موافقت رئیس جمهور محترم، محدودیت‌های تردد در کلانشهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه اعمال شده، افزود: در البرز نیز متولیان اعمال محدودیت‌ها از شب گذشته حضور یافتند.

وی ادامه داد: فرمانده نیروی انتظامی، مدیرکل هلال احمر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و... تمامی امکانات و نیروهای خود را بسیج کرده اند و با حسن تعاملی بین مجموعه استان وجود دارد این اقدام صورت گرفت.

شهبازی گفت: تردد بین تهران و کرج مشمول این طرح نمی‌شود و تردد در جریان است.

وی افزود: طی هشت ماه گذشته سه موج بیماری را شاهد بودیم و در موج اول مردم و تمامی مسئولان همراهی کردند و دچار بحران و وضعیت قرمز نشدیم.

استاندار البرز با بیان اینکه البرز شاهراه ارتباطی ۱۴ استان کشور است، اضافه کرد: در موج دوم و سوم شیوع، در وضعیت قرمز قرار گرفتیم و همراهی مردم کاهش یافته است که اگر این تعامل برقرار شود از این وضعیت خارج می شویم.

وی گفت: مردم از ماسک استفاده کنند و با رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیرضرور برای توقف چرخه شیوع کرونا همراهی کنند.

تردد پلاک های غیربومی به کرج ممنوع است

فرماندار کرج هم در خصوص طرح محدودیت تردد گفت: از شامگاه چهارشنبه ورود هر گونه پلاک های غیر بومی به کرج ممنوع است.

غفور قاسم پور در جریان بازدید روند اجرای ممنوعیت طرح تردد خودروهای غیربومی در ورودی کلانشهر کرج گفت: به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۲۴ چهارشنبه هرگونه تردد خودروها با پلاک غیربومی به مبادی ورودی کرج توسط عوامل انتظامی با ممنوعیت همراه خواهد بود.

وی جلوگیری از افزایش آمار جمعیت بیماران کرونایی را علت اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: این محدودیت ها فعلا به مدت سه روز تعطیلات پیش رو خواهد بود و در ادامه نیز تابع تصمیمات کشور خواهیم بود.

قاسم پور گفت: ایجاد محدودیت‌های تردد به کاهش سفرهای برون شهری منتج و مانع جابجایی و انتقال بیماری کرونا خواهد کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها