افزایش پوشش آنتن دهی تلفن همراه در کردستان با جدیت پیگیری می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: تلاش برای افزایش ضریب پوشش آنتن دهی تلفن همراه در کردستان با جدیت پیگیری می‌شود.

افزایش پوشش آنتن دهی تلفن همراه در کردستان با جدیت پیگیری می شود

شهرام ملکی در پنجمین جلسه کمیسیون ایمنی و کاهش سوانح رانندگی راه‌های استان کردستان، اظهار کرد: با تأکیدات استاندار و به منظور رفاه حال مردم استان در چند سال اخیر اقدامات مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی از جمله افزایش ضریب پوشش آنتن دهی تلفن همراه در کردستان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی افزود: در این راستا ۵۰ سایت جدید اپراتورهای تلفن همراه توسط اپراتورهای کشور در سطح استان احداث شده که بسیاری از نقاط فاقد پوشش بوده که با این اقدام ضریب پوشش استان به میانگین کشور خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان ادامه داد: برای پوشش کامل شبکه آنتن دهی استان با همکاری، هم افزایی دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم در سال جاری پیش بینی شده و امیدواریم تا پایان دولت تدبیر و امید محقق شود.

ملکی یادآور شد: در زمینه راه‌های استان نیز در حال حاضر اقدامات بی سابقه و کم نظیری در عرصه ساخت، توسعه و بهسازی راه‌های استان صورت گرفته که قطعاً موجب تسریع روند توسعه پایدار استان می‌شود.

وی بیان کرد: عملیات روکش آسفالت و تعمیر و نگهداری راه‌های مواصلاتی استان نیز در اولویت قرار دارد و امیدواریم درصد بیشتری از راه‌های شریانی و فرعی استان عملیات روکش آسفالت و تعمیر و نگهداری صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: برای ایمن سازی راه‌ها و کاهش تلفات جاده‌ای نیز در محورهای مواصلاتی استان عملیات نصب تابلو و علائم ایمنی و تجهیزات هشداری در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها