برنامه‌های مقابله با قاچاق کالا در استان مرکزی تشدید شود

استاندار مرکزی گفت: برنامه‌های مقابله با کالای قاچاق در استان مرکزی تشدید شود.

برنامه‌های مقابله با قاچاق کالا در استان مرکزی تشدید شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از اراک ، سیدعلی آقازاده شامگاه سه‌شنبه در نشست با اصناف و بازاریان اظهار داشت: اصناف و کسبه به عنوان بازوی دولت همیشه همراه نظام و دولت بوده و آن را یاری می‌دهند و این در حالی است که ارتباط بین دولت و اصناف باید دو سویه باشد که در این راستا چالش‌های مطرح شده باید از سوی اصناف دسته‌بندی و برای بررسی رسیدگی با مدیران مربوطه مطرح شود.

وی افزود: باید در راستای حفظ امنیت تجارت و معیشت مردم و اصناف نظارت‌‍‌های لازم بر مقابله با قاچاق انجام شود تا از این جرم‌ها و تخلفات جلوگیری شود.

استاندار مرکزی عنوان کرد: کیفیت پخت و بهره‌مندی از نان که قوت پایه خانواده‌های ایرانی است موضوعی است که به طور جدی باید پیگیری شود.

آقازاده خاطرنشان کرد: از زمان شکل‌گیری نهضت امام راحل در سال 42 تا سال 57 و پیروزی انقلاب کسبه و بازاریان نقش موثری داشتند که امروز هم به عنوان یکی از ارکان مهم در اقتصاد کشور و اهداف اقتصاد مقاومتی مطرح بوده و بررسی می‌شوند.

وی اضافه کرد: کسیه و بازاریان با توجه به اینکه شرایط نامساعد زندگی مردم را فراگرفته باید تا مساعد شدن شرایط نسبت به وجود دستفروشان و وانت‌بارها صبور باشند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: امروز در حوزه نان، دولت و نانوا ضرر می‌دهند و از طرفی مردم نیز از کیفیت نان ناراضی هستند، دولت سالانه 80 هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌کند اما همچنان مردم ناراضی هستند، باید در مقابل چالش‌ها صبوری کرد و البته برای برطرف کردن آنها نیز باید تعامل و هم‌افزایی داشت.

آقازاده خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دولت هر ساله 80 هزار میلیارد ریال یارانه به بخش آرد و نان می‌دهد اما مردم رضایت کافی را ندارند که این مهم باید به عنوان یکی از محور‌های اساسی و مهم در سطح ملی پیگیری شود.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها