دستور پخت 2 غذای متفاوت و فوق‌العاده خوشمزه به کمک نودالیت

نودالیت غذایی است که می‌توانید آن را در 3 دقیقه آماده و نوش جان کنید. اما اگر می‌خواهید با استفاده از این فرآورده غذایی خوشمزه، یک غذای جدید تهیه کنید، با ما همراه باشید تا روش تهیه غذاهایی جدید را به شما آموزش دهیم.

دستور پخت 2 غذای متفاوت و فوق‌العاده خوشمزه به کمک نودالیت

غذا پختن، یکی از فعالیت‌های هر روزه اکثر افراد بوده و اگر اهل آشپزی باشید، خوب می‌دانید انتخاب غذای روز کار آسانی نیست.

نودالیت یکی از فرآورده‌های جدید دنیای مدرن است که به زندگی‌های پرمشغله امروزی کمک می‌کند در زمان کمتری بتوانند یک وعده غذایی خوشمزه را آماده کنند. نودالیت غذایی است که می‌توانید آن را در 3 دقیقه آماده و نوش جان کنید. اما اگر می‌خواهید با استفاده از این فرآورده غذایی خوشمزه، یک غذای جدید تهیه کنید، با ما همراه باشید تا روش تهیه غذاهایی جدید را به شما آموزش دهیم.

پیتزا نودالیت

اگر شما جزو دسته افرادی هستید که از خوردن نودالیت لذت می‌برید و هم‌زمان عاشق پیتزا هم هستید، این دستور غذا مختص شماست!

مواد لازم برای تهیه پیتزای نودالیت:

• نودالیت قارچ و پنیر
• پنیر پیتزا
• پیاز
• قارچ
• رب گوجه (سس قرمز نیز قابل جایگزینی است)
• سوسیس
• کره
• تخم‌مرغ

برای تهیه ، ابتدا بسته نودالیت را داخل آب جوش ریخته و چاشنی مخصوص را به آن اضافه کنید. در زمانی که نودالیت در حال پخته شدن است، یک عدد تخم‌مرغ را درون کاسه‌ای بیندازید و هم بزنید تا جایی که زرده و سفیده به‌خوبی با یکدیگر مخلوط شوند.

سپس نودالیت پخته شده را آبکش، درون کاسه تخم‌مرغ هم زده ریخته و با یکدیگر مخلوط کنید. مخلوط نودالیت و تخم‌مرغ را داخل ماهیتابه‌ای که کف آن با کره چرب شده است بریزید و سرخ کنید. پس از سرخ شدن یک سمت، آن را برگردانید و سمت دیگر را سرخ کنید.

برای تهیه سس پیتزا، مقداری رب گوجه‌فرنگی را سرخ کنید، آب جوش به آن اضافه کنید و اجازه دهید مخلوط آب و رب گوجه‌فرنگی کمی بجوشد تا غلظت آن بیشتر شود. حال مقداری از سس تهیه شده را روی نودالیت سرخ شده بزنید، روی آن سوسیس حلقه شده، قارچ، پیاز و پنیر پیتزا بریزید و آن را درون فر قرار دهید و اجازه دهید به مدت ۳۰ دقیقه در دمای ۱۸۰ درجه بپزد.

حال پیتزای نودالیت شما آماده خوردن است، نوش جان!

اسنک نودالیت

دستور پخت 2 غذای متفاوت و فوق¬العاده خوشمزه به کمک نودالیت

اگر بخواهید به روشی تازه، برای خودتان همبرگر یا هر نوع اسنک دیگری درست کنید، با ما همراه باشید تا بتوانید با استفاده از نودالیت اسنک‌هایی متفاوت تهیه کنید.

مواد لازم برای تهیه اسنک نودالیت:

• نودالیت قارچ و پنیر
• تخم‌مرغ
• پنیر گودا
• برگر (قابل جایگزینی با ژامبون)
• پیاز
• گوجه

برای تهیه ابتدا لازم است نودالیت را داخل یک قابلمه آب بریزید، چاشنی مخصوص آن را اضافه کنید و اجازه دهید بپزد. سپس نودالیت‌ پخته‌شده را درون آبکش بریزید و آب آن را بگیرید. نودالیت پخته‌شده را درون یک ظرف بریزید و برای یک بسته نودالیت، دو عدد تخم‌مرغ داخل آن ریخته و به هم بزنید. این کار را تا جایی که زرده و سفیده تخم‌مرغ‌ها به‌خوبی با نودالیت پخته‌شده مخلوط شوند، ادامه دهید.

کف یک قالب کیک (ترجیحا مستطیل با طول زیاد) را با مقدار کمی روغن چرب کنید و مخلوط نودالیت و تخم‌مرغ را کف آن بریزید. مخلوط را با یک کفگیر به کف قالب فشار دهید و آن را فشرده کنید، سپس قالب را برای ده دقیقه در یخچال یا حدود ۶ دقیقه در فریزر قرار دهید.

قالب را از یخچال خارج کنید و مخلوط نودالیت و تخم‌مرغ سفت شده را داخل یک ماهیتابه چرب شده برگردانید و اجازه دهید یک سمت آن سرخ شود. سپس نودالیت سرخ‌شده را برگردانید تا سمت دیگر آن را سرخ‌کنید.

حال نودالیت شما آماده است، آن را از وسط برش بزنید و در میان دو برش نودالیت، همبرگر سرخ‌شده یا ژامبون، پنیر گودا، گوجه حلقه شده و پیاز حلقه شده قرار دهید و آن را برای مدت کوتاهی درون حرارت فر قرار دهید.
اسنک متفاوت و خوشمزه شما آماده است، نوش جان!

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها