اشکان خطیبی: زمانی که با آناهیتا ازدواج کردم، هجمه‌ای از الفاظ رکیک روانه‌ی من شد/حریم هنرمند، در فضای مجازی مفهومی ندارد

اشکان خطیبی بازیگر سینما درخصوص ورود هنرمندان به عرصه‌های مختلف گفت: مطمئناً با مسأله ورود هنرمندان به عرصه‌های مختلف موافق هستم؛ البته که انرژی زیادی را می‌طلبد.

اشکان خطیبی: زمانی که با آناهیتا ازدواج کردم، هجمه‌ای از الفاظ رکیک روانه‌ی من شد/حریم هنرمند، در فضای مجازی مفهومی ندارد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبر فوری ، اشکان خطیبی به حریم ناامن هنرمندان در فضای مجازی اشاره نمود و اظهار داشت: متأسفانه حریم هنرمندان در این فضا مفهومی ندارد. البته در همه جای دنیا چنین مشکلی وجود دارد اما در کشور ما به علت اینکه همواره حیای اجتماعی حاکم است، هضم این مسأله برای هنرمندان سنگین می‌شود.
این هنرمند کشورمان ادامه داد: در فضای مجازی به دلیل اینکه هویت واقعی افراد مشخص نیست، برخی از عزیزان جرات بیش از اندازه کسب می‌کنند. چنین پدیده‌ای نقص رفتار اجتماعی را نشان می‌دهد. خودم سعی می‌کنم زمانی که برایم آزاردهنده باشد، به دنبالش نروم. به جای اینکه از تهدیدات فضای مجازی گله‌مندی کنم، به صورت قانونی حقم را پیگیری کردم.
وی افزود: زمانی که با آناهیتا ازدواج کردم، هجمه‌ای از حرف‌های رکیک و بی‌ربط روانه‌ی من شد. نکته‌ی جالب توجه این بود که اکثر هجمه‌ها از سوی زنان کشورم بود. بنابراین ترجیح دادم از طریق قانون و پلیس فتا پیگیر موضوع شوم که به نتیجه نیز رسید.
مربی برنامه خنداننده شو درخصوص حواشی‌های به‌وجود آمده در فینال این برنامه خاطرنشان کرد: همواره مسابقه‌ها و برنامه‌های استعدادیابی دارای حواشی بوده است. زمانی که احساسات با پیش‌داوری ترکیب شود، شاهد اتفاق‌های ناخواسته خواهیم بود. توضیحات کافی در قسمت پایانی خندوانه در این مورد داده شد اما واقعیت این است که هیچ‌وقت، هیچکدام از افراد نخواسته‌اند کاری را کپی کنند ولو اندک؛ لذا ناخواسته بوده است.
وی در پایان عنوان کرد: به قدری درگیر ساعت‌های طولانی تمرین برای خنداننده شو بودیم که سراسر استرس بود؛ اما خوشحالم که افرادی وارد دایره آرزوهایشان شدند. همچنین اگر رامبد از بنده دوباره برای خندوانه دعوت کند، با کمال میل حضور خواهم یافت.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها