۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از تولید در گلستان پرداخت شد

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان گلستان گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از تولید در گلستان پرداخت شد.

۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از تولید در گلستان پرداخت شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، از گنبدکاووس , حسینقلی قوانلو, عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه مبلمان و لوستر شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: برآورد نخست برای پرداخت تسهیلات, برای رونق تولید در سال جاری 760 میلیارد تومان است,اما در این زمینه هیچ محدودیتی نداریم و به جهت انتخابات پرداخت تسهیلات, امسال با تاخیر آغاز شد, اما در ماه گذشته, حرکت خوبی در این راستا انجام شد.

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان گلستان افزود: تا روز گذشته از طریق تسهیلات رونق تولید 100 میلیارد تومان و از طریق بانک 103 میلیارد تومان و در مجموع 203 میلیارد تومان برای رونق تولید, به 144 واحد تولیدی در استان گلستان پرداخت شد.

قوانلو تصریح کرد: در سال گذشته از طریق تسهیلات مستقیم بانکی, 300 میلیارد تومان و از طریق تسهیلات رونق تولید 450 میلیارد تومان, به 425 واحد تولیدی پرداخت شد.

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان گلستان تاکید کرد: 2 طرح اشتغال روستایی نیز به صورت یارانه‌ای در سال جاری در دستور کار است و با اجرای این طرح‌ها, اشتغال روستایی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

قوانلو یادآور شد: در پایان سال جاری و اواdل سال آینده ,ناحیه صنعتی مبلمان در عطا آباد آق قلا احداث خواهد شد, زیرا این روستا در جهت اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال بسیار خوب عمل کرده و در این روستا, فرد بیکاری وجود ندارد و حتی جوانان روستاهای اطراف نیز اشتغالزایی شدند.

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان گلستان گفت: هر ساله در کارگروه توسعه صادرات استان گلستان, برپایی حدود 50 نمایشگاه تخصصی در استان مصوب می‌شود و معمولا 90 درصد آن برپا می شود,که از این تعداد,2 نمایشگاه تخصصی در زمینه‌, مبلمان و جهیزیه عروس در مرکز استان و گنبدکاووس برگزار می‌شود و هدف ما ضمن حفظ بازار مبلمان این 2 شهر, مقابله با رشد قیمت‌ها است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها