کلاس آموزشی عجیبی که اشکتان را در می آورد

به تازگی ویدئویی از کلاسی در ژاپن منتشر شده که در آن به شرکت کنندگان آموزش می‌دهند چگونه گریه کنند.

کلاس آموزشی عجیبی که اشکتان را در می آورد

در ژاپن کلاسی عجیب برگزار می‌شود که در آن به شرکت کنندگان آموزش می‌دهند چگونه گریه کنند. این کلاس‌ها با نام گریه درمانی شناخته می‌شود. رویکاتسو در ژاپنی به خدماتی گفته می‌شود که در آن مشتریان می‌توانند در فضایی امن و آرام گریه کنند.

معلم یکی از این مراکز می‌گوید این کار می‌تواند افراد را سبک کند. به گفته او، انگ اجتماعی گریه کردن باعث شده بسیاری نتوانند در مواقع نیاز اشک بریزند و همین باعث فشار روحی و استرس روی این افراد می‌شود. او می‌گوید برای اینکه دیگران گریه کنند از فیلم، کتاب و داستان‌های کودکان استفاده می‌کند و تاکنون توانسته ۵۰ هزار نفر را به گریه بیندازد.

درادامه ویدئوی این کلاس گریه را مشاهده می‌کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

حجم ویدیو: 10.03M | مدت زمان ویدیو: 00:03:14 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    بابا چرا ژاپنی ها رو نمیفرسین ایران اینجا که خوراکه این کاره هم واسه ژاپنی ها خوبه چون سفر به ایران واسشون پولی نیست هم درآمدش واسه ایرانی ها خوبه چون پول اونا ارزش داره یعنی همچنین اینجا مسئولین ما به گریه اشون بندازن که کلا خنده هم از یادشون بره

  • اشک
    0

    بعد میگن چرا ما انقدر گریه میکنیم. اصلا گریه کردن جهت تخلیه یکسری فشارها و مشکلات روحی و جسمی است ، این نعمت خدا مثل یک مسکن عمل میکنه و باعث میشه انسانها به سطح تعادل و آرامش روحی و جسمی برسند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها