مشاور عالی سابق رئیس‌جمهوری:

از اهانت به رئیس‌جمهور شاد نشوید، این بساط گریبان شما را هم می‌گیرد

مشاور عالی سابق رئیس‌جمهوری گفت: به افرادی که بابت اهانت به رئیس‌جمهور ته دلشان شاد می‌شود، توصیه می‌کنم به خودشان بیایند چراکه همین بساط روزی گریبان آنها را هم خواهد گرفت، لذا از این بی‌اخلاقی‌ها خوشحال نباشند.

از اهانت به رئیس‌جمهور شاد نشوید، این بساط گریبان شما را هم می‌گیرد

اکبر ترکان، عضو کابینه دولت سازندگی، در واکنش به اهانت‌هایی که در غالب نقد به دولت روا داشته می‌شود، گفت: هیچ‌گاه ندیدم که به این صورت بی‌مهابا به رئیس‌جمهور توهین شود و نسبت‌های ناروا به او بدهند. در حال حاضر برخی به گستاخی، نسبت‌های بسیار بسیار بد نظیر جاسوسی به مقامات تراز اول کشور و انقلاب می‌دهند و مقام‌های امنیت هم در این مورد، اقدامی نمی‌کنند و این رفتارها را مشاهده می‌کنند. این جریانات که چنین اهانت‌هایی را می‌کنند، سالم نیستند.

مشاور عالی پیشین رئیس‌جمهور افزود: در حقیقت اینکه هیچ‌ کس و هیچ‌ چیز معتبر نباشد و همه چیز بی‌اعتبار و زیرسوال باشد و یا اینکه بگوییم چهل سال گذشته دست لیبرال‌ها، کج و کوله‌ها و منحرفین بوده، اصل انقلاب زیرسوال می‌رود. لذا نباید از این اهانت‌ها به عنوان یک موضوع ساده عبور کرد، بلکه باید پیگیری شود و ریشه‌های آن را پیدا کرد.

ترکان در رابطه با اینکه جلوگیری از این اهانت‌ها وظیفه چه نهادی است، تصریح کرد: باید ماهیت افرادی که توهین می‌کنند مشخص شود، اسم برخی از اینها را تا حالا نشنیدم.

مؤسس حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به اینکه با انداختن توپ در زمین یکدیگر مشکلات امروز جامعه حل می‌شود؟ اظهار کرد: با این کارها مشکلات حل نمی‌شوند. این رفتارها ادامه رقابت‌های سال ۹۶، انتخابات ریاست جمهوری است. آن زمان اسمش رقابت بود و الان تبدیل به کینه شده است. در واقع چند نفری که سال ۹۶ با یکدیگر رقابت سیاسی می‌کردند، در حال حاضر رفتار کینه‌توزانه با یکدیگر دارند.

ترکان در خصوص اینکه راه حلی برای رفع این قبیل کینه‌ها وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: کشور بزرگتر دارد و بهتر است توهین کنندگان به تذکرات بزرگ کشور، در مورد توهین ها توجه کنند.

عضو کابینه دولت سازندگی در رابطه با اینکه در این دوران که همه جناح‌ها با کینه‌ورزی و بدون در نظر گرفتن مصلحت مردم به جان هم افتادند، تا چه اندازه جای خالی افراد فراجناحی نظیر هاشمی رفسنجانی که قابلیت ایجاد اجماع میان جناح‌ها را داشت، احساس می‌شود؟ ادامه داد: این اهانت‌کنندگان به خود هاشمی رفسنجانی هم توهین می‌کنند. البته در دوران دولت سازندگی این قبیل اهانت‌ها به رئیس‌جمهور صورت نمی‌گرفت.

ترکان در پایان یادآور شد: به افرادی که بابت اهانت به رئیس‌جمهور، ته دلشان شاد می‌شود، توصیه می‌کنم به خودشان بیایند چراکه همین بساط روزی گریبان آنها را هم خواهد گرفت، لذا از این بی‌اخلاقی‌ها خوشحال نباشند.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ن
    0

    تا به حال شب گشنه خوابیدی آقای ترکان اگه شماهم یک شب گشنه می خوابیدی این کارو میکردی

  • محمد
    0

    شمايي كه هيچ وقت نديدي به رييس جمهور اينقدر توهين شود، آيا اين را ديدي كه يك رييس جمهور ، اينگونه مملكتي را به باد فنا بدهد و به خاك سياه بنشاند. پس لطفا فقط ... شو

    نظرات شما -
    • azad
      0

      100 %

  • ریزه میزه
    0

    اقای ترکان خان! معلومه که دشنام هایی که شما وهم سفره هایت سالها نثار احمدی نژادودولتش می کردید، الان مردم نثارشماورئیس دولتتان میکنند. واین تجربه خوبی برایتان شده ....! دل وجگراقازادها!پس:معلومه عمری به کوه اوازخوش ندادیدتاالان مجبورشدیدلباس پندواندرز هم بتن کنید! ای کاش ازپاک زیستی وپاکدستی عده کمی هم که وجوددارندعبرت ها می گرفتید واز زندگی لاکچری تان قدری فاصله،که دراینده بدجوری برایتان پشیمانی دارد،اقای مشاورهمه چیزدان!

  • تیمور
    0

    اگرقدرت بیفتددست این آقایان حتماتحمل نمی کنن وباواردکردن انگهایی مانندتشویش اذهان عمومی-مزدوران بیگانه-دشمنان قسم خورده نظام-برانداز-پیاده نظام دشمن......وغیره به شدت برخورد میکنن.

  • خرامان
    0

    کدام یک از آقایان برای سربلندی ایران قدم برداشته .هرچه پول و سرمایه ایران داشته چوب حراج زده اند .یا آمریکا برمی دارد .یا خودشان میدهند به سوریه .عراق .لبنان .فلسطین .انوقت در سازمانها بر علیه خودمان حرف می زنند .ایران چقدر بدبخت شده .خدایا مارا از دست عربها نجات بده

  • نصرت الله دانشمند
    0

    جناب آقای مهندس ..بهتره یه مروری به صحبتهای جناب روحانی ورفیقش دربه زعم شما رقابت انتخاباتی بکنید تابفهمید که چرا این روزبرای مصیبتهای مردم خ.....خون گرفتندوموردهجمه وتوهین

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سلام جناب ترکان باب اهانت از دولت اصلاحات رشد کرد . خیلی راحت به هاشمی با وجود خدمت هشت سال به عالیجناب سرخپوش تبدیل شد و خود بخوان از این حدیث مفصل ...... اهانت به خاتمی ..... اهانت شدید به احمدی نژاد ..... و دست بالای دست بسیار ...

  • azad
    0

    این همون عقل کلی نبود که میگفت ایرانی فقط میتونه آبگوشت بزباش درست کنه؟!؟!

  • امیر
    0

    بشین بابا. مملکتو به باد فنا دادید حالا با پررویی تمام داری موعظه هم میکنی.. کمی خجالت خوب چیزیه

  • ستاره
    0

    جناب ترکان میگم. آون روزا و سالها که اصلاح طلبا موقع انتخابات احمدی نژاد رو مسخره می کردن و بهش توهین می کردن هم نصیحتش ون کردی دست از رفتار زشتش ون بردارن؟؟ چشم، بخاطر شما دعا می کنیم از این به بعد، برای کسانی که سفره مردم را هر روز تنگ تر و. تنگ تر می کنند،،،،

  • هموطن
    0

    مرحوم پدرم تا وقتی زنده بود به روحانی و دار و دسته گدا گشنه ش فحش میداد و من چون مجرد بودم با خودم میگفتم خدا چرا بابام اینقدر به روحانی و دار و دسته ش فحش میده الان که خودم متاهل شدم و وضعیت گرانی اجاره مسکن و خورد و خوراکمونو میبینم و وضعیت اقتصادی و تورم را با سال گذشته مقایسه میکنم ، باخودم میگم چرا بابام به این مردک کم فحش میداده !!!!

    نظرات شما -
    • آزاد
      0

      خیلی باحالی هموطن !!!

    • azad
      0

      در جواب آزاد از درون زندانی/ هموطنی به زبان ساده شکایت از اوضاع ساخته شده براش میگه تو نمیتونی حضم کنی معلومه ی سرت به رانت وصله، این بنده خدا نمیدونه که حتی پدرش زیر بار فشار اقتصادی کمر خم کرده و مرگ وی و بسیاری دیگر هم رو باید به حساب این دولت گذاشت!!!!!!!!!!

    • آزاد
      0

      اشتباه برداشت کردی من هم بانظر موافق شما نوشتم خیلی باحالی از کنایه اش خوشم اومد نوشتم خیلی باحالی !

  • آزاده
    0

    مشاور عالی که تو باشی مملکت باید این باشد ! خدایی خجالت نمی کشید این عناوین را یدک می کشید !!

  • انسان
    0

    این مردک حالا حامی مردم شده این دولت پیر که اسمش را تدبیر و امید گذاشته جز بدبختی چه ارمغانی برای مردم اورده (شهدا شرمنده ایم ) امام فرمود نگذارید این انقلاب بدست نا اهلان بیفتد که متاسفانه الان شاهدیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها