اظهار نظر آیت الله ناطق درباره آیت الله منتظری و منافقین/ نوه‌های ما می پرسند چرا اسیر خود را اعدام کردید؟

آیت‌الله ناطق‌نوری درباره فایل صوتی که از آیت‌الله منتظری پخش و همچنین مستندی که درباره ایشان ساخته شد، اظهاراتی داشت که به صورت اختصاصی در اختیار خبرفوری قرار داده شده است.

اظهار نظر آیت الله ناطق درباره آیت الله منتظری و منافقین/ نوه‌های ما می پرسند چرا اسیر خود را اعدام کردید؟

به گزارش خبر فوری ، آیت الله علی اکبر ناطق نوری طی این اظهارات بیان کرد: مشکلاتی که پارسال و امسال به وجود آمد این بود که ماجرای فایل صوتی که پخش شد، خوب دفاع نشد و کسانی که صحبت کردند منفعلانه صحبت کردند، ضعیف برخورد کردند. این نقیصه در کشور بوده و هست.

وی درباره فیلم مستند قائم مقام نیز گفت: بهتر بود به عملیات مرصاد بیشتر توجه می شد و جنایاتی که آنها در کرند انجام دادند بیشتر نمایش داده می شد. نسل امروز که نسل چهارم انقلاب است اصلا نمی دادند منافقین چه کردند. مثلا نوه های ما می گویند مگر اینها را شما دستگیر و محاکمه و زندان نکردید. پس چرا بعد اسیرهای دست خود را اعدام کردید؟ اشاره کوچکی آقای ری شهری داشتند اما به نظر من کافی نیست.

ناطق نوری ادامه داد: جنایات آنها زیاد است اگر به آن پرداخته شود خیلی خوب است. جنایات تهران اینها با هفت تیر و یک جمله آقای لاجوردی کافی نیست.

وی با بیان اینکه محمد آقا را در آن اتاق شکنجه می کردند تا صدایش شنیده شود، تاکید کرد: اگر به تبعید، شکنجه ها و مبارزاتی که آقای منتظری داشتند اشاره می کردید ضرر نمی کردید. اگر از شکنجه هایی که صورت گرفته بود می گفتید ، حمل بر انصاف می شود و آنچه در جامعه خوب جا می افتد، اعتدال، انصاف و عدل است.

18

حجم ویدیو: 8.77M | مدت زمان ویدیو: 00:06:03 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مرادی
    0

    آفرین و احسنت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها