مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میزبانی زنجان برای مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر گفت: ورزشکاران از ۳۰ کشور در زنجان حضور می‌یابند.

مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، علی جوان ظهر امروز در شورای عالی ورزش استان‌ به رویدادهای مهم پیش رو اشاره و اظهار داشت: میزبانی استان زنجان در مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر امتیاز بزرگی محسوب می‌شود.

وی افزود: برگزار کردن مسابقات به نحو احسن می‌تواند سبب این شود که از سال‌های آینده مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در زنجان برگزار شود و زنجان تبدیل به میزبان‌ همیشگی این مسابقات شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه این ‌مسابقات در 26 سال گذشته فقط در تهران برگزار می‌شد، خاطرنشان کرد: زنجان به عنوان نخستین استان در کشور است که توانست میزبانی این‌ مسابقات را از آن خود کند.

وی به زمان برگزاری مسابقات اشاره کرد و افزود: این مسابقات در 16 بهمن افتتاح می‌شود و تا 19 بهمن ادامه دارد.

جوان میزبانی مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر را یک فرصت برشمرد و ابراز کرد: حضور ورزشکاران از 30 کشور در استان و همچنین میزبانی مسابقات مهم این چنینی می‌تواند فرصت‌های فراوانی برای استان‌ ایجاد کند.

وی با بیان اینکه رئیس فدراسیون بدمینتون در نامه‌ای به مدیریت شبکه سه سیما درخواست پوشش زنده این مسابقات را داشته است، بیان کرد: این برنامه علاوه بر شبکه سه در شبکه استانی اشراق نیز پخش خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بیان‌ کرد: طبق برآورد اولیه هزینه مهمانان و ورزشکاران داخلی 25 هزار دلار است و هزینه روزانه هر ورزشکار 80 هزار تومان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه هزینه مهمانان خارجی و هتل بر عهده خودشان است، گفت: هتل بزرگ، هتل پیام، هتل سپهر و هتل پارک برای رزرو ورزشکاران خارجی در سایت جهانی بدمینتون قرار داده شده است.

جوان با بیان اینکه پیش‌بینی شده است حداکثر 50 تا 70 ورزشکار در این مسابقات شرکت کنند، گفت: معمولا تعداد کمتری از ورزشکاران خانم از خارج برای این‌ مسابقات حاضر می‌شوند.

وی مهمترین هدف میزبانی مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر را شناساندن زنجان به عنوان مهد بدمینتون ایران به کل دنیا برشمرد و عنوان کرد: جذب سرمایه‌گذار برای کمک به اقتصاد استان از دیگر اهداف میزبانی این مسابقات است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان همکاری خوب سازمان‌ها با اداره‌کل ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: اداره‌کل کار، اداره گاز و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و همین طور مدیرعامل بانک توسعه تعاون بیشترین تعامل را با اداره ورزش داشته‌اند.

وی به منظم برقرار شدن مسابقات ورزشی هفته دولت اشاره و خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال گذشته دستگاه‌های اجرایی تعاملات زیادی داشتند و تعداد ورزشکاران بیشتر بوده است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها