کرمی می‌تواند سیستم ایمنی بدن ۷۰۰ میلیون نفر را نابود کند!

دانشمندان دانشگاه ناتینگهام تحقیقاتی برروی نوعی کرم انگلی با نام نکاتور آمریکانوس مشهور به قاتل آمریکایی انجام دادند که سیستم ایمنی بدن را مختل کرده و آن را از بین می برد.

کرمی می‌تواند سیستم ایمنی بدن ۷۰۰ میلیون نفر را نابود کند!

به گزارش خبر فوری و به نقل از خبرآنلاین، این کرم می تواند با انتقال خود، 700 میلیون نفر از مردم را در سراسر دنیا مبتلا و نابود کند. محل زندگی این کرم در آمریکای جنوبی بوده و دانشمندان، نام مستعار «قاتل آمریکایی» را برای این کرم انتخاب کرده‌اند.

در واقع این کرم به مانند برخی از حشرات، پوست اندازی کرده و در بررسی های بیشتر مشخص شد که این پوسته ها دارای مشخصه های شیمیایی متفاوت با سیستم ایمنی بدن انسان بوده و کرم ها از طریق تکثیر بی وقفه خود، سیستم ایمنی بدن انسان را مورد حمله قرار داده و آنرا از بین می برند.

از طریق خاک به سیستم بدن راه یابد و خود را در غلافی پنهان کند و سپس در زمان مناسب از غلاف خود خارج شود و مسیر خود را از طریق جریان خون به قلب، ریه ها و همچنین به سمت سیستم هاضمه و روده طی کند.

عفونت های بدن، کم خونی، خستگی، تب، حالت تهوع، استفراغ، درد شکمی و علایم اینچنینی زمانی بروز می نماید که صدها و صدها کرم بدن میزبان خود را مورد حمله قرار داده اند و این علایم در دراز مدت، بعد از ایجاد ناتوانی های شدید، باعث مرگ شخص میزبان می گردند.

بعد از سال ها تحقیق، فرض براین است که تنها، پوست اندازی این نوع کرم قلاب دار است که باعث می‌شود سال ها و سال ها از تشخیص پزشکان در امان باشد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها