تمام مراحل قانونی در واگذاری زمین پتروشیمی بویراحمد رعایت شده است

خبر آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی بویراحمد جرقه های امید را در دل مردم این شهرستان روشن کرد.

تمام مراحل قانونی در واگذاری زمین پتروشیمی بویراحمد رعایت شده است

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد نیمه دوم سال 95 مسئولان و متولیان امر اقدام به صدور جواز تاسیس این واحد صنعتی بزرگ در منطقه سقاوه بخش مارگون کردند.

با گذشت مدتی از این اقدام مردم منطقه امامزاده بی خاتونین و اطراف سقاوه در اعتراض به واگذاری زمین های سقاوه بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه وبویراحمد برای احداث پتروشیمی بویراحمد تجمع کردند.

مردم این منطقه عنوان کردند در اراضی پیش بینی شده برای محل احداث پتروشمی سقاوه سال‌ها توسط پدران آنها محصولات زراعی کشت و برداشت شده است.

حال مردم منطقه نمی دانند که باید از آغاز چنین طرح بزرگ صنعتی خوشحال شوند و یا از پایمال کردن حق تعدادی کشاورز زحمت کش ناراحت شوند.

عزت اله بهشتی فرد، مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: زمین پتروشیمی بویراحمد متعلق به دولت بود و تمام مراحل قانونی در واگذاری رعایت شده است.

وی افزود: زمین پتروشیمی بویراحمد سند رسمی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران داشت و با طی تمام مراحل قانونی به شرکت مجتمع بین المللی پتروشیمی دنا بویراحمد واگذار شد.

بهشتی فرد با بیان اینکه در زمینه واگذاری زمین به پتروشیمی بویراحمد قانون رعایت شده است، بیان کرد: طبق ماده 56 سابق یا 2 فعلی، اعمال مقررات کردیم، تمام مراحل قانونی طی شد و سند رسمی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها