بزرگترین کارخانه کاغذ سازی در اسدآباد راه‌اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت :بزرگترین کارخانه کاغذ سازی کشور توسط بخش خصوصی در این شهرستان احداث می‌شود.

بزرگترین کارخانه کاغذ سازی در اسدآباد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، حسین افشاری در اسدآباد ،اظهار داشت: این واحد تولید کاغذ با ظرفیت 20 هزار تن در شهرک صنعتی شهرستان احداث می‌شود که این امر نقش موثری در حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان دارد.

وی افزود: در حال حاضر علاوه بر احداث این کارخانه کاغذسازی در شهرستان، 2 کارخانه تولید کاغذ دیگر نیز در سطح کشور در دست احداث بوده که این دو واحد جمعا تنها دارای 5 هزار ظرفیت در سال هستند.

افشاری در ادامه با اشاره به اینکه یک بسته سرمایه‌گذاری در حال وارد شدن به شهرستان اسدآباد است، خاطرنشان کرد: مقدمات کار در این راستا انجام و کار آغاز شده و با سرمایه‌گذاری 700 میلیارد تومان مجموعه بزرگ صنعتی جدیدی شامل کنستانتره، آهن‌اسفنجی، گندله در حد فاصل بین اسدآباد و آجین در منطقه بهمن‌دره احداث می شود.

وی با بیان اینکه در طرح جامع شهر اسدآباد و طرح هادی شهر آجین استقرار نیروها و محل سکونت نیروهای این مجموعه‌ها تا 10 سال آینده باید دیده شود، افزود: ناحیه صنعتی که در شهر آجین منطقه بهمن‌دره پیش‌بینی می‌کنیم باید فضاهای جانمایی شده تا 10 سال آینده را در آن درنظر بگیریم .

افشاری گفت : در حال حاضر طرح هادی شهر آجین به صورت قرارداد یکساله منعقد شده و تا پایان شهریورماه سال آینده نهایی و به تصویب مراجع ذی‌صلاح رسیده و برای اجرا ابلاغ می‌شود .

فرماندار اسدآباد تصریح کرد: در حال حاضر سهم شهرستان اسدآباد از صنعت استان تنها 5 درصد بوده که با احداث این کارخانه‌های جدید میزان سهم اسدآباد از سهم صنعت استان به 10 درصد ارتقا می یابد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها