خانم مجری و بازیگر تلویزیون در گفت و گو با برنامه سرنا:

به آقای روحانی رای دادم، هوادارانم حق دارند بلاکم کنند / فکر می‌کردم کرونا برای همسایه است


19 مهر 1399 - 14:14
5f81907a14a0f_5f81907a14a11
خانم مجری و بازیگر تلویزیون درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: قدر روزهای گذشته را بیشتر می‌دانیم و این روزها با ترس به رفت و آمد می‌پردازیم.

مهسا ایرانیان در گفت و گو با برنامه خبر فوری به بالارفتن قیمت دلار اشاره و اظهار کرد: امروز که در حال گفت و گو هستیم قیمت دلار حدودا سی هزار تومان است که از همین تریبون به آقای روحانی و دولت، یک دنیا تبریک می‌گویم.

وی خاطرنشان کرد: خودم به آقای روحانی رای دادم و به همین دلیل هوادارانم حق دارند من را بلاک کنند.

این هنرمند کشورمان اضافه کرد: اصلا آدم سیاسی نیستم اما وظیفه هنرمندان است که مشکلات را مطرح کنند.

وی عنوان کرد: متأسفانه وقتی وضعیت قیمت سکه را می‌بینیم که 14 میلیون تومان شده است، باید به یک جوان حق بدهیم که ازدواج نمی‌کند.

مهمترین سخنان مهسا ایرانیان:

فکر می‌کردم کرونا برای همسایه است

به آقای روحانی و دولت، یک دنیا تبریک می‌گویم!

آقای روحانی قول‌هایی که به مردم دادید، چه شد؟

هیچ کاری برای خوشحال‌کردن مردم انجام نمی‌شود

یک جوان حق دارد به سمت ازدواج نرود،  دیگر پراید هم نمی‌توانیم بخریم!

در سریال‌های تلویزیون نمی‌توانیم روابط عاشقانه زن و شوهر را نشان دهیم

چون نمی‌توانم دروغ بگویم، در اجرای برنامه پرانرژی هستم

از گذشته خودم فرار نمی‌کنم

به صورت دوره‌ای ممنوع‌التصویر شده‌ بودم

پرسپولیس را در آسیا که دیدم، یاد فرازونشیب زندگی خودم افتادم

 

این گفتگوی جنجالی را در ادامه ببینید:

 
 

خانم مجری و بازیگر تلویزیون درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: قدر روزهای گذشته را بیشتر می‌دانیم و این روزها با ترس به رفت و آمد می‌پردازیم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f81907a14a0f_5f81907a14a11
19 مهر 1399 - 14:14

مهسا ایرانیان در گفت و گو با برنامه خبر فوری به بالارفتن قیمت دلار اشاره و اظهار کرد: امروز که در حال گفت و گو هستیم قیمت دلار حدودا سی هزار تومان است که از همین تریبون به آقای روحانی و دولت، یک دنیا تبریک می‌گویم.

وی خاطرنشان کرد: خودم به آقای روحانی رای دادم و به همین دلیل هوادارانم حق دارند من را بلاک کنند.

این هنرمند کشورمان اضافه کرد: اصلا آدم سیاسی نیستم اما وظیفه هنرمندان است که مشکلات را مطرح کنند.

وی عنوان کرد: متأسفانه وقتی وضعیت قیمت سکه را می‌بینیم که 14 میلیون تومان شده است، باید به یک جوان حق بدهیم که ازدواج نمی‌کند.

مهمترین سخنان مهسا ایرانیان:

فکر می‌کردم کرونا برای همسایه است

به آقای روحانی و دولت، یک دنیا تبریک می‌گویم!

آقای روحانی قول‌هایی که به مردم دادید، چه شد؟

هیچ کاری برای خوشحال‌کردن مردم انجام نمی‌شود

یک جوان حق دارد به سمت ازدواج نرود،  دیگر پراید هم نمی‌توانیم بخریم!

در سریال‌های تلویزیون نمی‌توانیم روابط عاشقانه زن و شوهر را نشان دهیم

چون نمی‌توانم دروغ بگویم، در اجرای برنامه پرانرژی هستم

از گذشته خودم فرار نمی‌کنم

به صورت دوره‌ای ممنوع‌التصویر شده‌ بودم

پرسپولیس را در آسیا که دیدم، یاد فرازونشیب زندگی خودم افتادم

 

این گفتگوی جنجالی را در ادامه ببینید:

 
 

72

نظرات 17
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ع 0 0 پاسخ 1399/7/27 -09:37

این کی هست ؟ ؟ ؟

علی 4 1 پاسخ 1399/7/21 -14:42

جناب ناشناس بی ادب من هم سن باباتم . مگه رئیسی 40 سال تو قوه قضائیه نبوده که حالا یادش افتاده فساد همه جا رو گرفته از اول انقلاب تا الان تو صدر قوه قضائیه بوده بجز اون چند سالی که رفته بود امپراطوری مشهد رو محکم کنه با پدر زنش . تا حالا از خودتون پرسیدید که ایشون که رئیس سازمان بازرسی کل کشور بودن چرا اجازه فساد دادن تو مملکت یا خبر نداشتن که خیلی بده براشون یا خبر داشتن که بدتره . برای من هم ادای آدمهای فهیم رو درنیار

مهدی 1399/7/22 -10:06

دقیقا با علی موافقم ، اگه فساد رییس و معاونان سابق قوه قضا بر ملا نمی شد و کسی از اون همه حسابهای پر پول و بی نام نشون خبر دار نمی شد ، الان هنوز هم همون تیم به کار خودشون ادامه می دادند . برای اون دوستانی که آقای رییسی رو فرشته نجات می دودن یک سوال پیش نیومده که چرا رییس سابق بعد از گذشت زمان لازم از فوت بو دار هاشمی رفسنجانی برکنار و به جای بهتری انتقال داده شد و آقای رییسی از طرف سیستم مامور شد که این گندکاری ها جمع و جور کنه ؟ اگه یک مقدار فکر کنید به نتایج مهمی خواهید رسید . به خانم ایرانیان هم یک نکته رو می خوام گوشزد کنم ، اینکه آیا یادشون هست اوایل پذیرش برجام که دلار کنترل شده بود چند موشک به یکباره از گوشه ای از کشور پرتاب شد و آزمایشی را نشان داد که به زعم کشورهای حاضر در برجام به نوعی هشدار به برخی بود و بعد از آن حرکت قابل پیش بینی ترامپ بعد از آزمایش موشکی یعنی پاره کردن برجام و بازگرداندن کامل تحریم ها بود . اگر من و شما و همه مردم کمی فکر کنیم می فهمیم که روحانی به تنهایی عامل این همه تورم و بدبختی و شرایط سخت اقتصادی برای کشورمون نیست . یعنی عملا نمی تونه باشه . چون در کشور ما و سیستم حاکم بر اون نهاد های موازی مختلفی وجود داره که اقتصاد و سیاست بین الملل کشور رو مدیریت می کنند . مردم عزیز کمی تفکر نیاز است ، مجلس انقلابی رو هم داریم می بینیم دیگه ......

ذوالقرنین 3 3 پاسخ 1399/7/20 -08:55

عامل بدبختی مردم بالاتر از این اقاست

SS 3 2 پاسخ 1399/7/20 -08:14

سلبریتی های بی سواد سیاست زده . مردم چشم و گوش بسته دنباله رو سلبریتیها . خاک

علی 5 2 پاسخ 1399/7/20 -08:00

مثلا اگه روحانی رای نمیاورد فکر میکنید وضع چطور بود ؟ اگه رئیسی میشد بهتر بود ؟ اصل ماجرا اینه که چهل سال با کسی درافتادیم و تازه بعد چهل سال یکی پیدا شده که یقه مون رو گرفته و میگه دیگه نمیتونی زنگ بزنی و در بری !!! زورش زیاده و نفسمون رو گرفته ولی کسی شجاعت نداره بگه اصل ماجرا قدرت آمریکاست و همه میزنند به در و دیوار .

ناشناس 1399/7/20 -14:16

سعی کن بزرگتر از سن و سالت حرف نزن از چیزایی هم که نمیدونی نظر نده >....کوری ؟نمیبینی وضع مملکتو > از انتخابهای نابخردانه امثال شماس ؟؟؟ بعد کرونا ببین رئیسی چن بار سرزده غیر سرزده رفته اینور و انور روحانی روببین چن بار رفته ؟// این حالا نمونه اس ؟؟؟ با این حرفایی که نوشتی معلومه هنو بچه ای

مهدی از خودمختاری مشهد 1399/7/22 -10:28

دوست ناشناس من که حتی جرات معرفی کردن خودت رو نداری . سر زده و غیر سرزده ، وعده های سر خرمنی ، نمایش های تبلیغاتی ، شمایی که بینا هستی چرا نمی بینی که دارن سرتو شیره می مالن . سالهای ساله که با این روشها بزرگسالهایی مثل جناب رو گول زدن ، دادا .

محمود 9 0 پاسخ 1399/7/19 -23:58

یعنی اینقدر معروف و محبوب می بودندی که مردم به عشق تو پای صندوق رای رفتندی و سرنوشت خویشتن را رقم زدندی!! اول اووف بر آنان و دوم اووف بر تو باد که در آیینه توهم خودبزرگ بینی بر خویشتن انگاشتی!!!

کاربر ناشناس 4 4 پاسخ 1399/7/19 -21:48

درودبه شرفت راست گفتی

محمود 1399/7/20 -00:16

من طرفدار روحانی نیستم اما بنظر شما اگر یک نفر به مردم روستا قول بده براشون چاه حفر میکنم و یک چاه هم حفر کنه و بره سراغ چاه دوم و چاه سوم ولی پدرش بیاد چاه هایی رو که حفر شده رو پر بکنه یا هر جاده ای که روحانی آسفالت کرده رو پدرش بره شخم بزنه ! یا هرچی روحانی بسازه ولی پدرش اون سازه رو خراب کنه تقصیره کیه؟! حالا بعد پدرش بره به همه بگه پسرم به مردم قول داده بود چاه حفر کنه قول آسفالت داده ولی نمیتونه! تقصیره کیه! اینکه پدرش دوست داره اون یکی پسرش چاه حفر کنه! تا این یکی پسرش تقصیره کیه! اگه پدره پول مردم روستا رو برداره بره روستای پایین ده چاه حفر کنه تقصیر کیه؟! کلا" اگه پدرش یه آدم شر باشه تقصیر کیه. تقصیر کسانیه که برای آبادانی و صلح باهاش هم پا نبودند و کارای خوبش رو خراب کردن تا نتیجه منفی بگیره!!

محسن 1399/7/20 -12:37

کاملا صحیح اشاره کردید آقا محمود. امیدوارم روزی ملت ایران اصل ماجرا رابفهمند. ما مردم بازیچه دست آقایون هستیم. این وسط بعضیها خیلی خوشگل دارن سواری میدن. خودشون افسارشونو می بندند و میگن بیا سوارم بشو.تازه سینه چاک سوارش هم هستند. جونشونو واسه سوارشون میدن.

مهدی از خودمختاری مشهد 1399/7/22 -10:41

شرف ؟ یعنی آدرس غلط دادن به مردم شده با شرفی ؟ اصلا تا حالا با خودت فکر کردی چرا و چگونه افراد به راحتی می تونن به روحانی توهین کنند و هیچ آبی از آب تکون نخوره ؟ اصلا این همه برنامه های ضد روحانی با چه مجوزی ساخته می شه ؟ این همه رسانه های خبری و ویدئویی چطور می تونن بدون هیچ مزاحمتی علیه دولت جاری برنامه بسازن و جریان ایجاد کنن ؟ چرا در دولت احمدی نژاد با اون همه افتضاح هیچ یک از این برنامه ها و رسانه ها کار نمی کردن ؟ چطور این مجریان مثلا محترم که شاید فقط مادر و پدر آنها طرفدارانشان باشن چطور این همه بلبل شدن ؟ به نظر شما تبلیغ یک فرد و تخریب فردی دیگر به چه نحوی انجام میشه ؟ و در نهایت می خوام حرف علی رو تایید کنم که کمی فکرتون رو بکار بندازید . تو رو به خدا بعد از 40 سال سرتون رو از برف بیرون بیارید .

یعقوب 10 1 پاسخ 1399/7/19 -18:18

به این راحتی .و چقدر ریلکس انشاءالله رنگ بعدی که شادتر انتخاب بشه این یکی که بنفش شد بد بود .بعدی رو گل بهی انتخاب کنید که خوشحال کننده و شادی آوره.

دانشجو 8 0 پاسخ 1399/7/19 -17:45

چه مسخره! خب که چی!؟بریدباباعاقل وادم شید...

یک دوست 16 4 پاسخ 1399/7/19 -15:23

خانم مجری، شما و امثال شما یکی از بزرگترین مسببان اوضاع کنونی هستید!!! ای کاش در این برنامه دلایل واقعی و نیت تان از رأی به روحانی را هم مطرح می کردید!!!؟؟؟ هر چند که جرأت بیان آنچه در دل دارید را ندارید که به مردم بگوئید چرا که همین اندک لایکی را هم که می خورد دیگر نخواهید خورد، اما من به شما و امثال شما می گویم، بخدا ناراحتی های شما نه به خاطر مردم، نه بخاطر گرفتاری های مردم، بلکه فقط و فقط از این بابت هست که نتوانستید دلار پارو کنید و به خوشگذارنی بپردازید!!! نارحتید، چون سفرهای خارجی تان لگد مال شد!!! چقدر از امثال تو با پولهای مردمی که به بهانه ای کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان به جیب زدید به سفرهای تفریحی گرجستان، همین ارمنستان درگیر در جنگ، آنتالیا، آفریقای جنوبی و ... رفتید!!!؟؟؟ چند نمونه اشاره کنیم، چند نمونه اشاره کنیم که در بازداشت هم هستند؟؟؟!!! برای مردم اشک تمساح نریزید که باور نخواهند کرد!!! لعنت خدا بر آدم های کثیف الفکر و کثیف الوجود

یه بنده خدا 1399/7/20 -10:48

خب شما یک نگاه اول به ظاهر این خانم بندازین..چند تا مجری می تونن واقعا رنگ گیسوان خود را در رسانه نشون بدن در حالی که ایشون تونستن؟با این طرز نگاه کردنشون به آقای مجری راستش من که تعجب نکردم اگه واقعا مدتی ممنوع التصویر شده باشند!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
دوئل بایدن - ترامپ و ایالات سرنوشت ساز/ ترامپ پیروزی با آراء الکترال را تکرار می‌کند؟/ بایدن در انتظار گرفتن انتقام هیلاری از ترامپ
آمار بگیرید پروفسور سمیعی چندتا فالوور دارد و آقایی که ترکیبی می‌زند، چند تا/ خدا را شکر می‌کنم که جزو بازماندگان سال ۹۸ هستم/ چرا مهر کمدی روی من می‌زنید؟
به آقای روحانی رای دادم، هوادارانم حق دارند بلاکم کنند / فکر می‌کردم کرونا برای همسایه است
سردبیر لوبلاگ: آمریکا آماده ورود به جنگ داخلی با اشاره ترامپ/ شواهد نگران کننده ای وجود دارد/ اگر ترامپ نتیجه انتخابات را نپذیرد چه اتفاقی می‌افتد؟
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد