خانم مجری و بازیگر تلویزیون در گفت و گو با برنامه سرنا:

به آقای روحانی رای دادم، هوادارانم حق دارند بلاکم کنند / فکر می‌کردم کرونا برای همسایه است

خانم مجری و بازیگر تلویزیون درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: قدر روزهای گذشته را بیشتر می‌دانیم و این روزها با ترس به رفت و آمد می‌پردازیم.

به آقای روحانی رای دادم، هوادارانم حق دارند بلاکم کنند / فکر می‌کردم کرونا برای همسایه است

مهسا ایرانیان در گفت و گو با برنامه خبر فوری به بالارفتن قیمت دلار اشاره و اظهار کرد: امروز که در حال گفت و گو هستیم قیمت دلار حدودا سی هزار تومان است که از همین تریبون به آقای روحانی و دولت، یک دنیا تبریک می‌گویم.

وی خاطرنشان کرد: خودم به آقای روحانی رای دادم و به همین دلیل هوادارانم حق دارند من را بلاک کنند.

این هنرمند کشورمان اضافه کرد: اصلا آدم سیاسی نیستم اما وظیفه هنرمندان است که مشکلات را مطرح کنند.

وی عنوان کرد: متأسفانه وقتی وضعیت قیمت سکه را می‌بینیم که 14 میلیون تومان شده است، باید به یک جوان حق بدهیم که ازدواج نمی‌کند.

مهمترین سخنان مهسا ایرانیان:

فکر می‌کردم کرونا برای همسایه است

به آقای روحانی و دولت، یک دنیا تبریک می‌گویم!

آقای روحانی قول‌هایی که به مردم دادید، چه شد؟

هیچ کاری برای خوشحال‌کردن مردم انجام نمی‌شود

یک جوان حق دارد به سمت ازدواج نرود، دیگر پراید هم نمی‌توانیم بخریم!

در سریال‌های تلویزیون نمی‌توانیم روابط عاشقانه زن و شوهر را نشان دهیم

چون نمی‌توانم دروغ بگویم، در اجرای برنامه پرانرژی هستم

از گذشته خودم فرار نمی‌کنم

به صورت دوره‌ای ممنوع‌التصویر شده‌ بودم

پرسپولیس را در آسیا که دیدم، یاد فرازونشیب زندگی خودم افتادم

این گفتگوی جنجالی را در ادامه ببینید:

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 22
  • یک دوست
    0

    خانم مجری، شما و امثال شما یکی از بزرگترین مسببان اوضاع کنونی هستید!!! ای کاش در این برنامه دلایل واقعی و نیت تان از رأی به روحانی را هم مطرح می کردید!!!؟؟؟ هر چند که جرأت بیان آنچه در دل دارید را ندارید که به مردم بگوئید چرا که همین اندک لایکی را هم که می خورد دیگر نخواهید خورد، اما من به شما و امثال شما می گویم، بخدا ناراحتی های شما نه به خاطر مردم، نه بخاطر گرفتاری های مردم، بلکه فقط و فقط از این بابت هست که نتوانستید دلار پارو کنید و به خوشگذارنی بپردازید!!! نارحتید، چون سفرهای خارجی تان لگد مال شد!!! چقدر از امثال تو با پولهای مردمی که به بهانه ای کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان به جیب زدید به سفرهای تفریحی گرجستان، همین ارمنستان درگیر در جنگ، آنتالیا، آفریقای جنوبی و ... رفتید!!!؟؟؟ چند نمونه اشاره کنیم، چند نمونه اشاره کنیم که در بازداشت هم هستند؟؟؟!!! برای مردم اشک تمساح نریزید که باور نخواهند کرد!!! لعنت خدا بر آدم های کثیف الفکر و کثیف الوجود

    نظرات شما -
    • یه بنده خدا
      0

      خب شما یک نگاه اول به ظاهر این خانم بندازین..چند تا مجری می تونن واقعا رنگ گیسوان خود را در رسانه نشون بدن در حالی که ایشون تونستن؟با این طرز نگاه کردنشون به آقای مجری راستش من که تعجب نکردم اگه واقعا مدتی ممنوع التصویر شده باشند!

  • دانشجو
    0

    چه مسخره! خب که چی!؟بریدباباعاقل وادم شید...

  • یعقوب
    0

    به این راحتی .و چقدر ریلکس انشاءالله رنگ بعدی که شادتر انتخاب بشه این یکی که بنفش شد بد بود .بعدی رو گل بهی انتخاب کنید که خوشحال کننده و شادی آوره.

  • کاربر ناشناس
    0

    درودبه شرفت راست گفتی

    نظرات شما -
    • محمود
      0

      من طرفدار روحانی نیستم اما بنظر شما اگر یک نفر به مردم روستا قول بده براشون چاه حفر میکنم و یک چاه هم حفر کنه و بره سراغ چاه دوم و چاه سوم ولی پدرش بیاد چاه هایی رو که حفر شده رو پر بکنه یا هر جاده ای که روحانی آسفالت کرده رو پدرش بره شخم بزنه ! یا هرچی روحانی بسازه ولی پدرش اون سازه رو خراب کنه تقصیره کیه؟! حالا بعد پدرش بره به همه بگه پسرم به مردم قول داده بود چاه حفر کنه قول آسفالت داده ولی نمیتونه! تقصیره کیه! اینکه پدرش دوست داره اون یکی پسرش چاه حفر کنه! تا این یکی پسرش تقصیره کیه! اگه پدره پول مردم روستا رو برداره بره روستای پایین ده چاه حفر کنه تقصیر کیه؟! کلا" اگه پدرش یه آدم شر باشه تقصیر کیه. تقصیر کسانیه که برای آبادانی و صلح باهاش هم پا نبودند و کارای خوبش رو خراب کردن تا نتیجه منفی بگیره!!

    • محسن
      0

      کاملا صحیح اشاره کردید آقا محمود. امیدوارم روزی ملت ایران اصل ماجرا رابفهمند. ما مردم بازیچه دست آقایون هستیم. این وسط بعضیها خیلی خوشگل دارن سواری میدن. خودشون افسارشونو می بندند و میگن بیا سوارم بشو.تازه سینه چاک سوارش هم هستند. جونشونو واسه سوارشون میدن.

    • مهدی از خودمختاری مشهد
      0

      شرف ؟ یعنی آدرس غلط دادن به مردم شده با شرفی ؟ اصلا تا حالا با خودت فکر کردی چرا و چگونه افراد به راحتی می تونن به روحانی توهین کنند و هیچ آبی از آب تکون نخوره ؟ اصلا این همه برنامه های ضد روحانی با چه مجوزی ساخته می شه ؟ این همه رسانه های خبری و ویدئویی چطور می تونن بدون هیچ مزاحمتی علیه دولت جاری برنامه بسازن و جریان ایجاد کنن ؟ چرا در دولت احمدی نژاد با اون همه افتضاح هیچ یک از این برنامه ها و رسانه ها کار نمی کردن ؟ چطور این مجریان مثلا محترم که شاید فقط مادر و پدر آنها طرفدارانشان باشن چطور این همه بلبل شدن ؟ به نظر شما تبلیغ یک فرد و تخریب فردی دیگر به چه نحوی انجام میشه ؟ و در نهایت می خوام حرف علی رو تایید کنم که کمی فکرتون رو بکار بندازید . تو رو به خدا بعد از 40 سال سرتون رو از برف بیرون بیارید .

  • محمود
    0

    یعنی اینقدر معروف و محبوب می بودندی که مردم به عشق تو پای صندوق رای رفتندی و سرنوشت خویشتن را رقم زدندی!! اول اووف بر آنان و دوم اووف بر تو باد که در آیینه توهم خودبزرگ بینی بر خویشتن انگاشتی!!!

  • علی
    0

    مثلا اگه روحانی رای نمیاورد فکر میکنید وضع چطور بود ؟ اگه رئیسی میشد بهتر بود ؟ اصل ماجرا اینه که چهل سال با کسی درافتادیم و تازه بعد چهل سال یکی پیدا شده که یقه مون رو گرفته و میگه دیگه نمیتونی زنگ بزنی و در بری !!! زورش زیاده و نفسمون رو گرفته ولی کسی شجاعت نداره بگه اصل ماجرا قدرت آمریکاست و همه میزنند به در و دیوار .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سعی کن بزرگتر از سن و سالت حرف نزن از چیزایی هم که نمیدونی نظر نده >....کوری ؟نمیبینی وضع مملکتو > از انتخابهای نابخردانه امثال شماس ؟؟؟ بعد کرونا ببین رئیسی چن بار سرزده غیر سرزده رفته اینور و انور روحانی روببین چن بار رفته ؟// این حالا نمونه اس ؟؟؟ با این حرفایی که نوشتی معلومه هنو بچه ای

    • مهدی از خودمختاری مشهد
      0

      دوست ناشناس من که حتی جرات معرفی کردن خودت رو نداری . سر زده و غیر سرزده ، وعده های سر خرمنی ، نمایش های تبلیغاتی ، شمایی که بینا هستی چرا نمی بینی که دارن سرتو شیره می مالن . سالهای ساله که با این روشها بزرگسالهایی مثل جناب رو گول زدن ، دادا .

  • SS
    0

    سلبریتی های بی سواد سیاست زده . مردم چشم و گوش بسته دنباله رو سلبریتیها . خاک

  • ذوالقرنین
    0

    عامل بدبختی مردم بالاتر از این اقاست

  • علی
    0

    جناب ناشناس بی ادب من هم سن باباتم . مگه رئیسی 40 سال تو قوه قضائیه نبوده که حالا یادش افتاده فساد همه جا رو گرفته از اول انقلاب تا الان تو صدر قوه قضائیه بوده بجز اون چند سالی که رفته بود امپراطوری مشهد رو محکم کنه با پدر زنش . تا حالا از خودتون پرسیدید که ایشون که رئیس سازمان بازرسی کل کشور بودن چرا اجازه فساد دادن تو مملکت یا خبر نداشتن که خیلی بده براشون یا خبر داشتن که بدتره . برای من هم ادای آدمهای فهیم رو درنیار

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      دقیقا با علی موافقم ، اگه فساد رییس و معاونان سابق قوه قضا بر ملا نمی شد و کسی از اون همه حسابهای پر پول و بی نام نشون خبر دار نمی شد ، الان هنوز هم همون تیم به کار خودشون ادامه می دادند . برای اون دوستانی که آقای رییسی رو فرشته نجات می دودن یک سوال پیش نیومده که چرا رییس سابق بعد از گذشت زمان لازم از فوت بو دار هاشمی رفسنجانی برکنار و به جای بهتری انتقال داده شد و آقای رییسی از طرف سیستم مامور شد که این گندکاری ها جمع و جور کنه ؟ اگه یک مقدار فکر کنید به نتایج مهمی خواهید رسید . به خانم ایرانیان هم یک نکته رو می خوام گوشزد کنم ، اینکه آیا یادشون هست اوایل پذیرش برجام که دلار کنترل شده بود چند موشک به یکباره از گوشه ای از کشور پرتاب شد و آزمایشی را نشان داد که به زعم کشورهای حاضر در برجام به نوعی هشدار به برخی بود و بعد از آن حرکت قابل پیش بینی ترامپ بعد از آزمایش موشکی یعنی پاره کردن برجام و بازگرداندن کامل تحریم ها بود . اگر من و شما و همه مردم کمی فکر کنیم می فهمیم که روحانی به تنهایی عامل این همه تورم و بدبختی و شرایط سخت اقتصادی برای کشورمون نیست . یعنی عملا نمی تونه باشه . چون در کشور ما و سیستم حاکم بر اون نهاد های موازی مختلفی وجود داره که اقتصاد و سیاست بین الملل کشور رو مدیریت می کنند . مردم عزیز کمی تفکر نیاز است ، مجلس انقلابی رو هم داریم می بینیم دیگه ......

    • محمد جعفر محمدی
      0

      با سلام حکایت حضرات طرفدار دولت شده حکایت اون دانش آموزی که وقتی نمره نمیاره میگه معلم بهم نمره نداد وقتی نمره میگیره میگه خودم بودم . اگه رئیس جمهور در مملکت کاره ای نیست پس این همه سرو دست شکستن برای رئیس جمهور شدن برای چیه؟ اختیارات دولت خیلی زیاد هست و بیش از 90 درصد اقتصاد دولت دست آقایون بود. چهل ساله گرفتار همین غرب زده ها شدیم چه گلی به سر مملکت زدند؟ 8 سال موسوی - 8 سال هاشمی - 8 سال خاتمی - 8 سال روحانی - روسای مجلس هم در این سال ها کیا بودن؟ چرا آدرس غلط می دید کارنامه آقای رئیسی در همه این سال ها مشخصه اونقدر این دولت های غربزده گند زدن که جمع کردن این همه غارت بیت المال در این سال ها خیلی مشکل شده . نقد صنعت هسته ای رو دادن و فعالیت های فضایی رو تعطیل کردند خیلی از دانشمندان هسته ای و فضایی ما رو کشور امارات جدب کرد و... دلار 3 هزار تومانی شد 30 هزار - پراید 20 میلیونی شد 150 میلیون - سکه یک میلیونی شد 15 میلیون و.... قشر متوسط رو فقیر کردند فقرا که له شدند فقط ثروتمندا ثروتمند تر شدن گفتند رئیسی بیاد در خیابون ها دیوار میکشه بله دیوار کشید بین زمین خوارها و دزدها و بیت المال گفتند اگه رئیسی بیاد دلار 5 هزار تومن میشه کاشکی میومد نه الان شده یکهزار تومن . اگه دولتی پیشرفت کرده مثل ژاپن یا کره جنوبی بخاطر عرضه دولت مردانش بوده وگنه افغانستان و مصر هم با آمریکا رابطه دارن . مگه نگفتن در روز اجرای توافق همه تحریم ها لغو میشه کو؟ این ها بیچاره ها که خودشون هم تحریم شدن ظریف در نیویورک اجازه نداشت یک متر قدمشو اونطرفتر بذاره . صادرات نفت ما قبل از تحریم بیشتر بود یا الان. آقای زنگه گفت به ازای هر توافق 1000 دلار به ظریف جایزه میدم الان که خودش هم تحریم شد؟ الان همه کشورها از برجام اومدن بیرون فقط تنها کشوری که اجراش می کنه ایران هست. مشکل ما امثال این تفکرات غربزده است وزرایی که ثروت های تریلیونی جمع کردن دولتی که از مردمش با گران کردن دلار دزدی میکنه دولتی که یک جوان رو که پس انداز 30سال کارمندی پدرش شده 100 میلیون و اونو وارد بورس کرده دولت 80 میلونش رو دزدیده و الان شده 20 میلیون آدرس غلط ندید موشک ها ناموس مملکت هستند ما که هسته ای دادیم این همه تحریم ها رو بیشتر کردن اگه موشک ها رو می دادیم چیزی باقی می موند ؟؟؟؟

    • مهدی
      0

      آقای محمدجعفرانگارخوابی روزهای اول برجام تحریم هاکنارگذاشته شدکلی پول فرستادن ایران که معلوم نیست کجاشد.آقای ریسی ازشکم مادرش تخصص ریاست جمهوری داشته.عزیزم مشکل جای دیگه هست،خودریس جمهورمیادمیگه اگه منافع کشورمن درگفتگو باامریکاباشه این کارو میکنم ولی ۲روزه حرفشوپس میگیره این نشون میده هیچ اختیاری نداره.شماکه موشک داری کی رومیخوای بزنی،شکم مردمت خالیه به فکرچی هستی.

  • ع
    0

    این کی هست ؟ ؟ ؟

  • قلندر
    0

    ملت ما مثل گوسفند شدن و بدون تفکر و مطالعه ما بیسواد ترین مردم جهانیم به کمترین بها دیگری را می فروشیم واسه یه ساندیس حتی چون ما را اینچنینی بار آوردن تا با تکه نانی هم نوع خود را بفروشیم یا زیر آبش را بزنیم ما مرغ خانگی هستیم روز و شب در پی مشت دانه ای.اما مرغ دریایی به بالا میرود موج برخیزد به بالا میرود تا به کی در پی مشتی دانه ای.غافل از قصاب صاحب خانه ایی.

  • dbnmft
    0

    محمود چاه کن خاک تو سرت با این کامنتت.

  • مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس سگ
    0

    مردم به خاطر یه حلب روغن رفتن رای دادن به روحانی من یادم حتی پول میدادن رای بگیرن برای روحانی الان شاکی هستن به همه چی فحش میدن خودتون انتخاب کردین حالا چرا زدین زیرش واقعا مردم باشعور داریم ما هم به خاطر رای اشتباه شماها سوختیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین خواننده سال" کدام خواننده بود؟