برنامه عملیاتی توسعه بهداشت در کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شود

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه عملیاتی توسعه بهداشت استان در راستای برنامه وزارت بهداشت تدوین می‌شود.

برنامه عملیاتی توسعه بهداشت در کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، ابراهیم نعیمی در یاسوج اظهار داشت: در راستای برنامه توسعه ششم وزارت بهداشت، سند توسعه سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری در راستای اجرای اصل 128 قانون اساسی برنامه عملیاتی توسعه بهداشت کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با حضور کارشناسان اهمیت و تدوین برنامه اجرایی و عملیاتی پنج ساله حوزه بداشت بررسی شد، عنوان کرد: اهداف کلی، اهداف کمی، برنامه‌ها و همچنین فعالیت‌های حوزه معاونت بهداشتی باید با سند پنج ساله توسعه استان و برنامه سند راهبردی توسعه ششم هم خوانی و مطابقت داشته باشد.

نعیمی ابراز کرد: شاخص‌های مربوط به حوزه معاونت بهداشتی از ابتدای سال 1396 تا پایان سال 1400 بر اساس آخرین آمار‌ها و تحقیقات و بررسی‌های میدانی انجام شده، ذکر و میزان دستیابی به شاخص‌ها در راستای برنامه عملیاتی تعیین می‌شود.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: 472 مرکز بهداشتی و درمانی در این استان اعم از خانه بهداشت، مرکز جامع سلامت و ...وجود دارد که از این تعداد 270 مرکز فاقد زیرساخت مخابراتی برای برقراری اینترنت است.

نعیمی ادامه داد: مراکز بهداشتی و درمانی این استان یک هزار و 457 کاربر دارند که به طور متوسط هر کاربر به 6.8 ارباب رجوع خدمات ارائه می‌کنند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها