جمع‌آوری 44 میلیارد ریال کمک قزوینی‌ها به زلزله‌زدگان کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم استان قزوین تاکنون 44 میلیارد و 387 میلیون ریال به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرده‌اند.

جمع‌آوری 44 میلیارد ریال کمک قزوینی‌ها به زلزله‌زدگان کرمانشاه

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، مجید مؤمنی در جشن گلریزان روستای پیریوسفیان که در منزل یکی از خیران برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین 21 هزار و 800 خانوار تحت حمایت خود دارد که از این تعداد 9 هزار و 800 خانوار روستایی هستند.

وی ادامه داد: امروز تلاش کمیته امداد خدمت بی‌منت و توأم باعزت به نیازمندان و ایجاد استقلال معیشتی برای کسانی است که در تنگناهای اقتصادی دچار محرومیت و فقر شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اهمیت سرمایه اجتماعی گفت: لازمه سرمایه اجتماعی اعتماد عمومی است و باید خداوند سبحان را شاکر باشیم که علیرغم توطئه‌های دشمنان شاهد مشارکت بالای مردم درزمینهٔ کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه بودیم.

وی اعلام کرد: مردم استان قزوین تاکنون 44 میلیارد و 387 میلیون ریال به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرده‌اند که از این رقم یک میلیارد و 764 میلیون ریال نقدی و مابقی کالا بوده که در قالب 80 محموله به مناطق زلزله‌زده ارسال‌شده است.

مؤمنی تصریح کرد: دومین عامل سرمایه اجتماعی انسجام اجتماعی است که در عرصه کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه شاهد بودیم و دیدیم که وقتی زلزله کرمانشاه واقع شد همه ید واحده شدند و مصداق بارز«یدالله مع الجماعه» را در اقصی نقاط کشور ازجمله قزوین شاهد بودیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: امروز باید دست شما خیران و نیکوکاران را بوسید که در این عرصه گام برداشته‌اید و باقیات و صالحات را برای خویش رقم‌زده‌اید.

منبع: ایسنا

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها