کارگروه وصول مطالبات بانکی کهگیلویه و بویراحمد فعال می‌شود

مدیرکل اقتصاد و دارائی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده کارگروه وصول مطالبات بانکی این استان فعال می‌شود.

کارگروه وصول مطالبات بانکی کهگیلویه و بویراحمد فعال می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، از یاسوج ، سید ابراهیم کشاورز در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد در این استان همواره نشست‌های مطلوبی را برای پیشبرد اهداف پیش‌بینی شده و بین‌بخشی داشته و برنامه محوری این شورا مورد تاکید وزیر اقتصاد است.

وی رصد مشکلات اقتصادی استان و برنامه ریزی برای برون رفت از این مشکلات و کمک به دیگر بخش‌های اقتصادی و خدماتی استان از اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.

کشاورز بر لزوم تها‌تر بدهی‌های مالیاتی مودیان حقیقی و حقوقی تاکید کرد و افزود: تهاتر مطالبات و طلبکاری‌های دولت یک فرصت خوبی برای گره‌گشایی از مشکلات برخی پیمانکاران و مودیان مالیاتی است.

وی فعال شدن کارگروه وصول مطالبات بانکی استان را مورد تاکید قرارداد و گفت: در کنار حمایت بانک‌ها از سرمایه‌گذاری، وصول مطالبات بانک‌ها یک اولویت است.

در این نشست مدیران بانک‌های کشاورزی، ملی، اموال تملیکی، گمرک و بیمه ایران گزارشی از وضعیت دستگاه‌های مربوطه ارائه کردند، همچنین مشکل تامین زمین برای گمرک و تامین اعتبار آن و مشکلات سازمان اموال تملیکی استان مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها