امنیت ترافیکی در جاده‌های مازندران تقویت شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتمعی استاندار مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن محورهای استان، گفت: امنیت ترافیکی در جاده‌های مازندران تقویت شود.

امنیت ترافیکی در جاده‌های مازندران تقویت شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از ساری، علی‌رضا یونسی رستمی امروز در جمع اعضای پلیس راه و امدادگران اعزامی به گشت زمستانه در این مراسم با اشاره به اینکه، نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت مردم در تمامی حوزه‌ها حضوری فعال دارد، اظهار دشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما یکی از مهمترین مسئولیت دستگاه‌های متولی در بحث راه و راهداری ایجاد امنیت ترافیکی و تردد در محورهای این استان است.

وی با اشاره به اینکه مازندران نگین بهشت ایران است، افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی این استان شاهد حجم گسترده ای از مسافرت‌هایی به این استان هستیم که برای رسیدن به یک آرامش روحی به این استان سفر می‌کنند .

یونسی با اشاره به نقش گردشگری در معیشت مردم و توسعه اقتصادی استان، تصریح کرد: برای اینکه مسافران این استان با یک آرامش روحی مناسب به شهر و وطن خود بازگردند باید همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نقش قابل توجهی را در این زمینه ایفا کنند.

وی شادابی و نشاط را یکی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه جوامع برشمرد و گفت: ایجاد شادابی و نشاط مردم موجب کسب رضایت مردم و در پی آن کسب رضایت خدای متعال و خوش بینی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر توجه به همه ملاحضات ممکن و اتخاذی تدابیر ویژه برای ایجاد امنیت راه‌ها تاکید کرد و افزود: باید هر آنچه در توان داریم برای تامین امنیت راه‌ها بکار گیریم چون مردم به امید ما و شما قدم در این محورها می‌گذارند.

وی تعامل بین همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان را امری ضروری دانست و گفت: در چند سال گذشته حتی یک مورد گزارش فعالیت سو امنیتی در استان نداشتیم که این نشان دهنده تلاش‌های ارزنده و مدیریت بسیار خوب در مجموعه فرماندهی انتظامی استان است.

یونسی کاهش چشمگیر حوادث جاده ای و تلفات ناشی از ان را حاصل تلاش‌های ارزنده کارکنان پلیس راه، راهداری، اورژانس، هلال احمر و همه دستگاه‌های خدمات رسان برشمرد و گفت: در سایه این همدلی‌ها و تلاش‌های ارزنده تلاشگران این عرصه در سخت ترین شرایط موفق به کسب این موفقیت‌ها شده ایم.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها