۱۳۵ هزار دانش‌آموز اردبیلی از آموزش از راه دور بهره‌مند شدند

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و امور شوراهای اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۳۵ هزار و ۷۶۸ دانش‌آموز استان اردبیل از آموزش از راه دور بهره‌مند شدند.

۱۳۵ هزار دانش‌آموز اردبیلی از آموزش از راه دور بهره‌مند شدند

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، رسول پنداشته ظهر امروز در کارگاه آموزشی و توجیهی مدارس آموزش از راه دور اردبیل اظهار داشت: 135 هزار و 768 دانش‌آموز استان اردبیل از آموزش از راه دور بهره‌مند شدند و دو هزار و 258 نفر دانش‌آموز نیز در سال تحصیلی جدید در این مراکز مشغول تحصیل شده‌اند.

وی با اشاره به این که یک هزار و 615 مدرسه آموزش از راه دور در 640 منطقه در حال خدمات‌رسانی هستند افزود: سه میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور در این مراکز تحصیل می‌کنند.

پنداشته با اشاره به کسب رتبه دوم در ارزیابی کشوری در سال تحصیلی 96-95، رتبه دوم در جشنواره قلم کشوری، کسب رتبه 618 در کنکور سراسری در رشته پزشکی بیان کرد: این یک افتخار بزرگ برای ما است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم به‌کاربگیریم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این کارگاه تصریح کرد: استفاده از ظرفیت معلمان برای ارتقای خدمات آموزش الکترونیکی برای ما از اولویت خاصی برخوردار است و می‌تواند در تحقق شعار آموزش آسان، با کیفیت، همیشه، همه جا و برای همه مثمرثمر باشد.

علی ورودی افزود: استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری که 95 درصد است 77.5 درصد از دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار داده است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش این میانگین در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه ارتقای تکنولوژی‌های به روز برای ما اولویت بسیار دارد.

وی تصریح کرد: تدریس به شکل سنتی در حال نابودی است و در حال حاضر به سمت تولید محتوا حرکت می‌کنیم که در این زمینه نیاز به اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مناسب از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما داریم که انتظار می‌رود همکاری‌های لازم را در این زمینه با ما داشته باشند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها