سوت بلبلی اژه‌ای در جمع دانشجویان+فیلم

سخنگوی دستگاه قضایی در جمع دانشجویان در واکنش به سوت و کف مکرر حضار سوت بلبلی زد.

سوت بلبلی اژه‌ای در جمع دانشجویان+فیلم

به گزارش سایت خبر فوری ، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه شریف ضمن تبریک 16 آذرماه روز دانشجو گفت: از این حضور پرشور و پراحساس شما از خداوند تشکر می‌کنم، در عین حالی که سر و صورتم سفید است ولی دلم جوان است.

وی افزود: وقتی کلمه دانشجو بکار برده می شود و مخاطب لفظ دانشجو را می شنود چند چیز به ذهنش خطور می کند؛ یک معنا جوان دنبال تحصیل و دانشجو و دیگری اینکه این دانشجو برای آینده خودش و کشورش و جهان اهدافی دارد و برای رسیدن به آن هدف تلاش می کند.

معاون اول قوه قضاییه اضافه کرد: وقتی اسم دانشجوی اسلامی ایرانی را می شنویم یعنی کسی است که مبارزه سنگینی را در دهه های مختلف با استبداد و استکبار و افساد همراه خود داشته است.

محسنی اژه‌ای در معرفی خود گفت: بنده مثل شما از یک طبقه کشاورز بودم و بزرگ شدم و طی سالیانی هم در کارهای قضایی و کمتر اجرایی بودم. از آنچه را که در طول بعد از انقلاب بودم از هیچ قسمت‌اش پشیمان نیستم و بسیار افتخار می‌کنم که در قوه قضاییه و دادگاه‌های مختلف و وزارت اطلاعات بودم و کوچکترین پشیمانی ندارم.

وی درباره شعار عدالت - عدالت گفت: مبنای کار ما عدالت - عدالت است و همه باید تلاش کنیم که این عدالت تحقق یابد.

وی با واکنش به پاسخ دانشجویان به این سوال که آیا اینکه گفته می شود در جمهوری اسلامی خفقان است، بی عدالتی نیست؟ اظهار کرد: اگر عدالت را اینگونه معنا می کنید که هر کسی هر چیزی را بیان کند و بگوییم که عدالت نیست، خب باید برداشتش از عدالت را بیان کنیم.

وی در واکنش به سوت و دست زدن‌های دانشجویان با ذکر خاطره ای گفت: در مجلسی رفتم صحبت کنم مدام سوت می زدند که من گفتم اگر بنا باشد سوت بزنید منم بلدم، بلبلی هم بلدم و در ادامه واکنش مشابهی نشان داد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دانشجو
    0

    درود خدا بر چهره مردمی قوه قضاییه تا دیگر امثال احمدی نژاد ادعای مردمی بودن نکنند. انشا... این رویه تداوم یابد، آقای اژه ای از صمیم قلب دوستت داریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها